چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: طرح فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا که از صبح امروز چهارشنبه چهاردهم شهریورماه آغاز شده، در حال انجام است و خبرهایی که مبنی بر توقف طرح منتشر شده است صحت ندارد.

SAIPA

به گزارش فارس به نقل از سایپا نیوز از زمان آغاز طرح پیش فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا، این طرح در حال اجرا است.

در این طرح علیرغم هجوم گسترده متقاضیان که بنابر آمار اعلام شده حدود 700 هزار نفر در لحظه عنوان شده، این طرح براساس ظرفیت‌های موجود در حال اجرا است.

در این طرح قرار است 50 هزار خودروی تولید گروه سایپا از محصولات ایکس 100، ایکس 200 و نیسان وانت با موعد تحویل آبان تا اسفند 97 و اردیبهشت و خرداد 98 براساس قیمت روز عرضه شود.

باتوجه به مراجعه بیش از ظرفیت‌های موجود به سایت فروش محصولات سایپا، از مشتریان گرامی درخواست می‌کنیم در فرایند ثبت نام، صبور باشند تا با اجرای مرحله به مرحله، ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

این خبر در حالی است که با آغاز شروع ثبت‌نام گروه خودروسازی تعداد زیادی کاربران با فارس تماس گرفته‌اند و از عدم موفقیت برای ثبت نام خبر داده‌اند همچنین خبرهای واصله از نمایندگی‌های مجاز سایپا حاکی از آن است که تاکنون نتوانسته‌اند برای متقاضیان حاضر در نمایندگی ثبت‌نامی انجام دهند.

کد خبر 415502

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha