سه‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: تلویزیون روسیه برنامه‌ای ۶۰ دقیقه‌ای در ستایش ولادیمیر پوتین پخش کرد: مسکو. کرملین. پوتین

ولادیمیر پوتین

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از استار، برنامه «مسكو. كرملين. پوتين» مي‌كوشد تصويري تازه از پوتین رئيس‌جمهوري روسيه به بينندگان خود ارائه دهد؛ مردي با قدرت بدني شگفت‌انگيز، عاشق كودكان و كسي كه حتي خرس‌ها و ديگر جانوران حيات وحش هم از و مي‌ترسند و حساب مي‌برند.

نخستين قسمت «مسكو. كرملين. پوتين» در پربيننده‌ترين ساعت روز يكشنبه از شبكه دولتي روسيا 1 پخش شد و يك ساعت ادامه داشت. اين برنامه بر علاقه پوتين به پذيرفتن مسئوليت اصلاح‌هاي مورد نياز تاكيد كرد.

برخي شبكه‌هاي تلويزيوني پخش برنامه‌اي در ستايش از شخصيت پوتين را با برنامه‌هاي مشابه در دوران شوروي سابق مقايسه كردند. در بخشي از برنامه، تصاويري از سفر اخير رئيس‌جمهوري روسيه به منطقه دورافتاده تووا در سيبري پخش شد كه دميتري پسكف، سخنگوي كرملين در آن مي‌گفت: «در حيات وحش اينجا خرس هم هست. گرچه محافظان مراقب همه چيز هستند اما خرس‌ها كه احمق نيستند و خودشان وقتي پوتين را ببينند، دست از پا خطا نمي‌كنند.»

قرار است «مسكو. كرملين. پوتين» كارهاي هفتگي پوتين را پوشش دهد و بخش‌هايي از آن را به شيوه برنامه‌هاي واقعگراي تلويزيوني براي بينندگان به تصوير بكشد.

کد خبر 415400

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha