دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳
۰ نفر

امدادگر اورژانس که بارها در عملیات مختلف افراد زیادی را از مرگ نجات داده بود این‌بار منجی پسرش شد. او وقتی دید پسر بازیگوشش وارد دریا شده و جانش به خطر افتاده برای نجات او به آب زد اما خودش قربانی امواج دریا شد.

حوادث

به گزارش همشهری، قباد حاتمی، مسئول پایگاه اورژانس دالاهو در استان کرمانشاه چند روز قبل همراه خانواده‌اش به استان گیلان سفر کرد. او که در ماه‌های گذشته روزهای پرکاری را گذرانده و کمتر توانسته بود به خانواده و 2پسر نوجوانش برسد می‌خواست برای چند روز هم که شده از حوادث به دور باشد و در کنار خانواده‌اش به آرامش برسد. عصر شنبه او و خانواده‌اش کنار ساحل کلاچای رفته بودند.

دریا توفانی بود و هیچ‌کس وارد آب نمی‌شد اما پسر نوجوان قباد اصرار داشت که وارد دریا شود. یک لحظه غفلت از پسر نوجوان کافی بود تا او خواسته‌اش را عملی کند. اما ناگهان زیر پایش خالی شد و میان مرگ و زندگی دست و پا می‌زد. پدرش وقتی این صحنه را دید به هیچ‌چیز جز نجات جگرگوشه‌اش فکر نکرد و به آب زد.

او طی سال‌ها خدمتش در اورژانس جان افراد زیادی را از مرگ نجات داده بود و این‌بار تلاش کرد تا منجی پسرش شود. او چند لحظه بعد خودش را به پسرش رساند و توانست او را از مرگ نجات دهد اما امواج دریا آنقدر سهمگین بود که خودش در آنجا گرفتار شد و حتی نجات‌غریق‌های کنار دریا هم نتوانستند او را از مرگ نجات دهند.

نجفی یکی از همکاران این امدادگر فداکار به همشهری می‌گوید: حاتمی یکی از بهترین نیروهای اورژانس بود و سال‌ها در مرکز دالاهو خدمت می‌کرد. او در جریان زلزله کرمانشاه، هفته‌ها به‌طور شبانه‌روزی در پایگاه حضور داشت و با جان و دل خدمت می‌کرد. بارها شاهد بودم که این همکارم جان افراد زیادی را از مرگ نجات داده بود و این‌بار هم پسر 12ساله‌اش را نجات داد اما خودش جانش را از دست داد. حالا جای او در پایگاه خالی است.

کد خبر 415348

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha