مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۳
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: تفاهم‌نامه حمایت از مدارس منطقه ۱۵ بین شهردار و رئیس آموزش پرورش مناطق ۱۵، ۱۴ و ناحیه یک شهرری برای اجرا فعالیت‌های عمرانی، تجهیزی و برنامه‌ای دویست و شصت و شش مدرسه امضا شد.

به گزارش شهرنوشت به نقل از روابط عمومی شهرداري منطقه 15، وحیدرضا محمدی، شهردار منطقه با تاکید بر اهمیت نقش مدارس در توسعه و تعمیق فرهنگ جامعه شهری، حمایت از مدارس شهر تهران در زمینه‌های مختلف را یکی از سیاست‌های کلان شهرداری تهران بر شمرد و افزود: حمایت از مدارس از برنامه‌های شهرداری تهران است که در قالب دستور العملی توسط معاونت اجتماعی و فرهنگی تدوین و ابلاغ شده است.

وحيدرضا محمدی گفت: منطقه 15 با توجه به موقعیت جغرافیایی خاص و تقسیمات شهری با سه اداره آموزش و پرورش هم‌پوشانی دارد لذا تفاهم‌نامه جداگانه ای با این اداره‌ها منعقد شد تا همکاران ما در معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 15 با جدیت تمام اهداف و برنامه‌های دستورالعمل طرح حمایت از مدارس را با تعامل با آموزش و پرورش پیگیری کنند.

شهردار منطقه 15 افزود: حدود یک صدهزار دانش آموز در 266 مدرسه تحت پوشش این منطقه قرار دارند که با امضا این تفاهم‌نامه در سه بخش فعالیت‌های عمرانی، تجهیزی و برنامه ای به مدارس آنها خدمات‌رسانی خواهند شد.

او هوشمندسازی 22 مدرسه را از محل اعتبارات تخصیصی از دیگر برنامه‌های آتی این منطقه برشمرد و افزود : در بخش فعالیت‌های عمرانی بازسازی سرویس بهداشتی مدارس توسط شهرداری منطقه شروع شده است و آسفالت حیاط 15 مدرسه نیز مورد کارشناسی معاونت عمرانی منطقه قرار گرفته است که عملیات اجرایی آن به زودی آغاز خواهد شد.

شهردار منطقه ضمن اشاره به اجرا فعالیت‌های برنامه‌ای طرح پایگاه‌های تابستانی در 10 مدرسه خاطرنشان کرد: سال جدید تحصیلی نیز از دانش‌آموزان بی‌بضاعت با اهدا بن لوازم التحریر، البسه و وسایل کمک آموزشی حمایت خواهد شد و کارگاه‌های متنوعی در حوزه‌های زیست‌محیطی، سلامت محور، آسیب‌های اجتماعی، کارآفرینی و حقوق و تکالیف شهروندی در این طرح پیش‌بینی شده است که در طول سال به اجرا درمي‌آید.

کد خبر 415183

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha