همشهری آنلاین: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به برقراری آسمان صاف و آفتابی در بیشتر مناطق کشور طی سه روز آینده، از تشکیل پدیده گرد و خاک در مرزهای غرب و جنوب غرب کشور و تداوم این پدیده در سیستان و بلوچستان خبر داد.

تهران

احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی از امروز (سه‌شنبه 6 شهريور) تا آخر هفته در غالب مناطق کشور جوی پایدار و آسمان صاف و آفتابی پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: طی همین مدت در سواحل دریای خزر در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و احتمال بارش خفیف پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: از امروز تا آخر هفته در شمال سیستان و بلوچستان به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید و گرد و خاک ادامه خواهد داشت.

به گفته وظیفه، از فردا تا پایان هفته جاری در سیستان و بلوچستان به ویژه منطقه زابل طوفان گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی همچنین تأکید کرد: امروز و فردا (سه‌شنبه و چهارشنبه ۶ و ۷ شهریور) با افزایش سرعت باد در مرزهای غرب و جنوب غرب کشور احتمال تشکیل گرد و خاک در این مناطق وجود دارد همچنین فردا شرق خلیج فارس مواج خواهد بود.

وظیفه در پایان در مورد شرایط جوی تهران اظهار کرد: آسمان تهران فردا و پس فردا (چهارشنبه و پنجشنبه ۷ و ۸ شهریور) صاف، گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای تهران طی این دو روز ۳۶ و ۲۶ درجه سانتیگراد خواهد بود.

کد خبر 414841

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha