همشهری آنلاین: یک توله خرس قطبی ماده که از مادر آشفته‌اش در باغ وحش نورمبرگ جدا شده است، در کانون توجه رسانه‌های آلمان قرار گرفته است

به گزارش خبرگزاری فرانسه پرفروش‌ترین روزنامه آلمان، بیلد، پیشنهاد کرده است که این توله چهار هفته‌ای می‌تواند جفت مناسبی برای کنوت، توله خرس قطبی باغ‌وحش برلین باشد که سال گذشته پس از رانده‌شدن بوسیله مادرش به یک چهره مشهور بدل شد.

باغ‌وحش نورمبرگ عکس‌هایی از این  توله 2 کیلوگرمی در حالیه که نگهبانان به او با بطری شیر می‌دهند و زیر نور یک چراغ مادون قرمز روی یک پتو با یک اسباب‌بازی نرم در بغل گرفته است، منتشر کرده‌ است.

نگهبانان باغ وحش نورمبرگ این هفته پس از آنکه یک خرس قطبی دیکر دو توله نوزادش را خورد مجبور به دخالت شدند. این خرس به نام ورا پس از آنکه خبرنگاران تلویزیونی به سوی قفسش هجوم بردند، رفتارهایی تشویش‌‌آمیز را از خود نشان می‌داد.

مدیر باغ وحش، داک انکه، در مورد این حادثه گفت خرس‌های قطبی ماده در شش تا هشت هفته پس از زایمان بسیار حساس هستند، اما این خرس که نهایتا توله‌هایش را خورد، تنها مدت کوتاهی پیش از این رویداد علائم آشفتگی را نشان داده بود، و در نتیجه نجات جان توله‌ها امکان‌پذیر نشده بود.

کد خبر 41480

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز