همشهری آنلاین: شهرام ناظری تیتراژ پایانی انیمیشن سینمایی «آخرین داستان» به نویسندگی و کارگردانی اشکان رهگذر و آهنگسازی فرید الهامی را خواند.

شهرام ناظری

به نقل از روابط عمومی استودیو هورخش، شهرام ناظری با خوانش اشعاری از شاهنامه فردوسی، آهنگسازی فرید الهامی و سرپرستی کریستف رضاعی تیتراژ پایانی انیمیشن سینمایی آخرین داستان به نویسندگی و کارگردانی اشکان رهگذر و تهیه‌کنندگی احسان رسول‌اف را خواند.

علی رحیمی نوازنده دف و فرید الهامی نوازنده تنبور این قطعه هستند که با پیشنهاد کریستف رضاعی، آهنگساز این انیمیشن شکل گرفت.

این انیمیشن برای نخستن‌بار در ایران در بخش سینمای ملی و بخش بین‌الملل پویانمایی (تنها نماینده ایران در بخش بین‌الملل پویانمایی) سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان رونمایی خواهد شد.

آخرین داستان با برداشتی آزاد از شاهنامه به روایت قصه ضحاک ماردوش، کاوه آهنگر و آفریدون می‌پردازد. پرویز پرستویی، لیلا حاتمی، حامد بهداد، اشکان خطیبی، بیتا فرهی، اکبر زنجان‌پور، فرخ نعمتی، حسن پورشیرازی، باران کوثری، مجید مظفری، شقایق فراهانی، ملیکا شریفی‌نیا، زهیر یاری، و بانیپال شومون از گویندگان نقش‌های این انیمیشن هستند.

انیمیشن سینمایی «آخرین داستان» برای اولین بار در بخش غیررقابتی جشنواره بین‌المللی فیلم انیمیشن انسی فرانسه 2018 به نمایش درآمد و این انیمیشن در دوازدهمین دوره جایزه سینمایی آسیا-پاسیفیک که در روز ۲۹ نوامبر ۲۰۱۸ (۸ آذر ۹۷) در استرالیا برگزار خواهد شد هم حضور دارد.

کد خبر 414613

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha