همشهری آنلاین: مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز گفت:‌ دلایل برکناری فیروز کریمی از سرمربی این باشگاه هم فنی و هم غیرفنی است.

نصیرزاده

هوشنگ نصیرزاده در گفت‌وگو با فارس در مورد دلایل برکناری فیروز کریمی از سرمربی ماشین‌سازی گفت: از ابتدا با فیروز کریمی قرارمان این بود که هر کاری که ایشان انجام می‌دهد باشگاه در جریان باشد از جمله دعوت از بازیکنان و موارد دیگر. هر بازیکنی هم فیروز کریمی خواست ما جذب کردیم اما ایشان مصاحبه‌ای غیرمسئولانه و غیرفنی انجام داد و می‌خواست برخی از مسائل و مشکلات را متوجه مجموعه باشگاه کند و باشگاه را مقصر قلمداد کند. با توجه به بند قراردادی که با ایشان داشتیم به همکاری با فیروز کریمی خاتمه دادیم و در حال حاضر یوسف بخشی‌زاده مسئولیت فنی تیم را برعهده گرفته است.

وی افزود: ۴-۵ گزینه سرمربیگری برای تیم ماشین‌سازی در نظر داریم که آنها سابقه مربیگری در لیگ برتر را دارند. مشکلات باشگاه باید در داخل باشگاه حل شود و نباید مشکلات باشگاه رسانه‌ای شود. این مشکلات هم باید در داخل خانواده حل شود.

نصیرزاده در مورد اینکه برکناری فیروز کریمی به باخت روز گذشته مقابل ذوب‌آهن مربوط بود یا نه، گفت: دلایل برکناری هم فنی و هم غیرفنی بود. ما نیاز به یک مربی خوب بدنساز داریم تا اینکه در یک مسابقه پنج بازیکن‌مان مصدوم نشود ضمن اینکه ما دیگر یک تیم پرهوادار هستیم و هواداران ما انتظار نتایج خوب از این تیم را دارند. ماشین‌سازی باید نتایج خوبی را کسب کند.

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز در مورد مسائل مالی فیروز کریمی گفت: فیروز کریمی یک مربی حرفه‌ای است که قطعاً این تصمیم باشگاه را می‌پذیرد. ما تا امروز که روز جمعه است به تعهدات مالی خود نسبت به ایشان متعهد هستیم ضمن اینکه بابت فصل گذشته کریمی تمامی دستمزد و آپشن‌های قرارداد خود را دریافت کرده و یک ریال هم بابت فصل گذشته از باشگاه طلب ندارد.

کد خبر 414467

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha