همشهری آنلاین: راهنمایی و رانندگی اعلام کرد: با پایان یافتن فرصت رنگ‌آمیزی خودروهای آژانس‌ها و مسافرکش‌های شخصی، کارت سوخت خودروهای متخلف توسط پلیس توقیف می‌شود.

سردار کمال هادیان‌فر، جانشین پرئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا  در گفت‌وگو با فارس افزود: بر اساس مصوبه ستاد تبصره 13، خودروهای آژانس‌ها و مسافربرهای شخصی برای دریافت کارت سوخت ویژه موظف به رنگ‌آمیزی و نوارکشی شدند که این اقدام در بسیاری از استان‌های کشور انجام گرفت ولی در تهران و چند شهر دیگر متأسفانه رانندگان این خودروها علی‌رغم ارائه تعهد از این کار امتناع کردند.

هادیان‌فر تصریح کرد: با پایان یافتن مهلت ارائه شده، از ‌یکشنبه (16دی) واحدهای بازرسی شهری پلیس راهنمایی و رانندگی، کارت سوخت خودروهایی که مالکان آن‌ها اقدام به رنگ‌آمیزی و نصب علائم آژانس را نکردند، توقیف و حتی از ورود آن‌ها به محدوده طرح ترافیک علی‌رغم داشتن مجوز طرح نیز جلوگیری می‌شود.

وی گفت: با مسئولان کلیه آژانس‌ها اتوموبیل که خودروهای آن‌ها کارت سوخت ویژه دریافت کردند چنانچه تا ‌یک‌شنبه خودروها رنگ‌آمیزی و نصب علائم نداشته باشند، از طریق اداره اماکن نیروی انتظامی برخورد می‌شود که این برخورد گاهی منجر به پلمب نیز خواهد شد.

 باطل شدن 1700 کارت سوخت

سردار هادیان‌فر با اشاره به ابطال 1700 کارت سوخت خودروهای آژانس‌ و مسافربرهای شخصی متخلف و تبدیل آنها به کارت سوخت با سهمیه عادی گفت: از طریق بازرسی پلیس شهری راهنمایی و رانندگی کارت سوخت 1700 راننده متخلف به دلیل بدرفتاری با مسافران، دریافت اضافه وجه و عدم نصب علائم خصوصاً نوار شطرنجی باطل شده است.

وی تصریح کرد: ضرورت دارد تا اتحادیه مربوط خصوصاً در تهران هر چه سریع‌تر نسبت به نظارت و نصب علائم و خط‌کشی خودروهای آژانس‌ها اهتمام جدی ورزیده و نسبت به رفع مشکلات در این بخش اقدام کنند.

کد خبر 41433

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز