همشهری آنلاین: فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه نیروهای مسلح ما به سطح خودکفایی رسیده‌اند، گفت: ما می توانیم این توانمندی‌های دفاعی را در اختیار کشورهای دوست و برادرمان قرار دهیم.

 کیومرث حیدری

به گزارش فارس، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای جشنواره ایده‌پردازی شهید نامجو در جمع خبرنگاران اظهار دشت: نیروهای مسلح و نیروی زمینی ارتش امروز در تمام عرصه های دفاعی خودکفا شده و ما می توانیم این توانمندی‌های دفاعی را در اختیار کشورهای دوست و برادرمان قرار دهیم.

حیدری افزود: خودکفایی در عرصه دفاعی از اوامر فرماندهی کل قواست و ما از تمام کسانی که می‌توانند استعدادها و توانشان را در قالب طرح ها و اختراعات نشان دهند حمایت می‌کنیم.

وی گفت: در قالب این جشنواره هر ۶ ماه یک‌بار در تهران ایده ها و طرح های نخبگان و مخترعان را بررسی می کنیم و داوران و کاربران عرصه‌های مختلف دفاعی از این دستاوردها بازدید کرده و آنچه که مورد نیازشان باشد را به تولید انبوه می‌رسانیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش امروز تصریح کرد: ما ارتباط خوبی با دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان داریم و در قالب طرح لبیک ۲۸ از تمام شرکت‌های دانش‌بنیان دعوت کرده‌ایم و این دستاوردها می تواند علاوه بر نیروهای مسلح در اختیار سایر اقشار جامعه نیز قرار بگیرد.

کد خبر 413552

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha