همشهری آنلاین: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مشکلات فعلی با یک نگاه عمیق، انقلابی و جهادی در نظام مدیریتی کشور به راحتی قابل مهار شدن است.

غلامحسین غیب‌پرور

به گزارش ایرنا، سردار غلامحسین غیب‌پرور در مراسم پایانی مسابقات علمی و بین‌المللی دانش آموزان «پایا» که در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، در جمع خبرنگاران تاکید کرد: حرکت بسیج برای برقراری آرامش به طور جدی از دو هفته پیش در سراسر کشور شروع شده است و در این مدت اعلام کرده ایم که آماده همکاری با دستگاه‌های مربوطه هستیم.

وی ادامه داد: پاسخ رهبر معظم انقلاب به نامه اخیر رئیس قوه قضاییه، انگیزه بیشتری در این زمینه به ما داد. ضمن اینکه ما نیز دیروز نامه‌ای برای رئیس قوه قضاییه تنظیم و بیانیه‌ای نیز صادر کردیم.

سردار غیب پرور گفت: در این اوضاع که یک جنگ اقتصادی علیه ملت ما راه افتاده است، ما نیز باید در بعد اقتصادی آرایش جنگی بگیریم؛ رفتار عادی داشتن، همخوانی با جنگ اقتصادی دشمن ندارد و دشمن در حال مدیریت این موضوع است.

رئیس سازمان بسیج افزود: شاهد مثال آن نیز همین است که در بازه 10 روز تا 2 هفته‌ای انبارهایی را بسیجیان در کشور کشف کردند و این درحالی است که قبلا به کسانی که مایحتاج مردم را انبار می‌کنند، هشدار داده بودیم.

وی تصریح کرد: اکنون هم به اینها می‌گوییم این کار را نکنید ضمن اینکه اکنون قوه قضاییه جدی‌تر از گذشته پای کار آمده است و ما نیز در کنار قوه قضاییه هستیم تا آنها بتوانند مأموریت خود را الهی‌تر، جهادی‌تر، سریع و دقیق‌تر انجام دهند.

جانشین فرمانده سپاه در امور بسیج گفت: این اوضاع را به راحتی می‌توان مدیریت کرد و این کار سختی نیست؛ به مرحله سخت نرسیده‌ایم البته دشمنان خارجی از این موضوع حمایت می‌کنند. منافقان و سلطنت‌طلبان پیاده نظام‌های آمریکا هستند و دشمن منطقه‌ای نیز داریم.

غیب پرور اظهار داشت: برگزاری جشنواره‌های دانش‌آموزی یک واقعیت است و گویای این مطلب است که آینده متعلق به آنهاست، در همه المپیادها و جشنواره‌ها دانش‌آموزان ما معمولا مدال‌آور هستند و گوی سبقت را ربوده‌اند و این یک فرصت است و باید میدان را برای آنها باز کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره «هشتک فرزندت کجاست؟» پاسخ داد: من سه فرزند دارم یکی از آنها کارشناسی‌ارشد بیوتکنولوژی است، فرزند دیگرم اکنون کارشناسی خود را در دانشگاه دولتی در رشته شهرسازی تمام کرده و سومین فرزندم به تازگی در کنکور سراسری شرکت کرده است.

یازدهمین لیگ علمی بین‌المللی «پایا» با حضور ۵۵۰ نخبه کشوری و ۵۰ دانش آموز از ۹ کشور جهان برگزار و امروز در مراسم پایانی این مسابقات از ۲۸۰ دانش آموز برگزیده در مرکز همایش‌های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی قدردانی شد.

کد خبر 413548

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha