همشهری آنلاین: برنامه معرفی و بازخوانی کتاب «اردوگاه اطفال» همزمان با سالروز بازگشت آزادگان سرفراز به میهن اسلامی در فرهنگسرای مهر برگزار می‌شود.

اردوگاه اطفال

به گزارش همشهري آنلاين، «اردوگاه اطفال» در ادامه کتاب «آن بیست و سه نفر» به همت احمد یوسف‌زاده به رشته تحریر درآمده و تقریظ رهبر معظم انقلاب را نيز بر خود دارد. كتاب روایت دو سال خاطره از اتفاق‌هاي تلخ و شیرین و حماسه‌های باورناپذیر است که آفرینندگان آن نه ارتشی‌ها و سپاهي‌ها که اسیراني نوجوان بودند که حزب بعث از اردوگاه‌ها به آن 23 نفر افزود تا برنامه تبلیغ علیه ایران را با حربه کودکان جنگ ادامه دهد.

بازخوانی «اردوگاه اطفال» با مشارکت انتشارات سوره‌مهر روز دوشنبه 22 مرداد ساعت 18 با حضور سعید اوحدی، رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مرتضی سرهنگی (مدیر دفتر ادبیات و هنر مقاومت حوزه هنری)، عبدالحمید قره‌داغی (مدیر عامل سوره‌مهر)، حامد عسگری (شاعر)، علیرضا رحیمی (نماینده مجلس و از کودکان اسیر) و مهدی طحانیان (روای کتاب «همه سیزده سالگی‌ام») برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به نشانی اتوبان شهید تندگویان، خیابان شهید لطیفی، کوچه تگرگ، بوستان بعثت، فرهنگسرای مهر مراجعه كنند.

کد خبر 413528

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha