چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: برای اینکه سازمان برنامه و بودجه بتواند در مهلت قانونی لایحه بودجه را به مجلس تقدیم کند ستاد بودجه ۹۸ تشکیل شد و نخستین جلسه آن نیز بعدازظهر فردا(پنجشنبه ۱۸ مرداد) برگزار می‌شود.

نوبخت

به گزارش ایرنا، محمدباقر نوبخت، در پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه سازمان برنامه و بودجه باید زودتر لایحه را به دولت بدهد، این ستاد تشکیل شد.

وی درخصوص عملکرد سازمان متبوعش در چهارماهه نخست امسال گفت: 105 هزار میلیارد تومان منابع به خزنه واریز شد که نسبت به چهارماهه پارسال 58 درصد رشد داشت.

رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: اعتبارات اختصاص یافته به امور جاری در چهار ماهه نخست امسال 15 درصد بیشتر از مدت مشابه پارسال است.

نوبخت بیان کرد: در چهار ماهه ابتدای امسال 23 هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار به طرح‌های عمرانی اختصاص یافت که نسبت به مدت مشابه پارسال 21 برابر رشد داشت.

وی افزود: در چهار ماهه نخست پارسال یک هزار و 100 میلیارد تومان به طرح‌های عمرانی اختصاص یافته بود.

  • پرداخت 2500 میلیارد تومان به گندمکاران

رئیس سازمان برنامه و بودجه به دیگر اقدامات سازمان متبوعش اشاره کرد و گفت: گندمکاران تاکنون 10 هزار میلیارد تومان به دولت یا شرکت‌های بازرگانی دولتی گندم فروخته اند که از این میزان، پنج هزار میلیارد تومان را دریافت کرده‌اند. وی افزود: در روزهای آینده 2500 میلیارد تومان از مبلغ باقیمانده به گندمکاران پرداخت می‌شود.

  • 1200 میلیارد تومان پاداش فرهنگیان پرداخت می‌شود

نوبخت در ادامه گفت: تا پایان مردادماه 1200 میلیارد تومان دیگر بابت پاداش بازنشستگان فرهنگی و دانشگاه فرهنگیان پرداخت می‌شود.
وی اضافه کرد: در ماه‌های گذشته نیز 1200 میلیارد تومان در این زمینه پرداخت شده بود.

کد خبر 413098

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha