همشهری آنلاین: سخنگوی شورای شهر تهران در مورد بازنشسته بودن یا نبودن شهردار تهران، گفت: نام افشانی در لیست اولیه بازنشستگان شهرداری نیست.

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني شهرداري تهران، علی اعطا در نشست خبری، در پاسخ به سوالی درباره اینکه افشانی بازنشسته است یا خير، اظهار کرد: در این مدت بحث و گفت‌وگوهای زیادی شده است.‌ از همه رسانه‌ها درخواست می‌کنم که به ثبات مدیریتی شهرداری تهران توجه داشته باشند. شهر تهران باید با یک ثبات مدیریتی اداره شود و اگر هم مشکلی وجود دارد باید راه‌حل آن را پیدا کنیم.

اعطا افزود: در بررسی اولیه مصوبه منع بکارگیری بازنشستگان، شهردار تهران مشمول مصوبه نمی‌شد چرا که در بند (الف) تا (ج) قانون مدیریت کشوری، شهردار نیز در بند (ج) همتراز افرادی که مستثنی بودند قرار گرفت اما حالا در قانون جدید کلمه «هم ترازی» حذف شده و در هیچ جای مصوبه نیز بندی در خصوص اینکه موارد قبلی در قانون جدید نقض یا ملغی می‌شود، ذکر نشده است.

وی افزود: اگر ابهاماتی در این زمینه وجود داشته باشد در ابتدا باید منتظر تایید مصوبه از سوی شورای نگهبان باشیم و اگر ابهامی وجود داشته باشد، از مسیر رفع ابهام یعنی استفساریه از مجلس عبور می‌کنیم.

اعطا با بیان اینکه افشانی ایثارگر و رزمنده است اما میزان جانبازی وی آنقدر نیست که مشمول استثنائات شود، گفت: با این حال می‌توان برای رفع ابهام از مسیر استفساریه عبور کرد.

کد خبر 413027

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha