همشهری آنلاین: سازمان اسناد و کتابخانه ملی در فراخوانی ازایرانیان سایر نقاط دنیا خواسته تا آثار مکتوب خود را برای نگهداری در آرشیو این نهاد ارسال کنند.

به گزارش همشهری آنلاین از سایت کتابخانه ملی در این فراخوان آمده است
سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران بر اساس بخشی از وظایف مصوب خود در زمینة گردآوری آثار مکتوب منتشر شده توسط ایرانیان درکلیه نقاط دنیا نسبت به گردآوری آثار مذکور اقدام نماید.

بر همین اساس از کلیة هموطنان مقیم خارج از کشور که صاحب آثاری از قبیل کتاب، پایان­نامه، مقاله، گزارش، نقد و غیره در زمینة مسائل گوناگون  هستند،درخواست می شود به منظور فراهم ساختن بستر بهره­برداری دانشجویان، اساتید، محققان و هموطنان گرامی در داخل و خارج از کشور از دستاوردهای علمی خود نسبت به ارسال اصل یا کپی اثر در قالب حامل­های گوناگون (دیجیتال و غیر دیجیتال) به سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران اقدام کنند.

نشانی  پستی برای ارسال ‌آثارتهران، بزرگراه شهید حقانی، بلوار کتابخانه ملی، کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران، ادارة کل اموربین­الملل است.

 این نهاد همچنین همچنین  شماره تلفن­های 88644114 - 021 و 88644133 - 021و پست الکترونیک PRIA@NLAI.IR  را برای پاسخگویی در اختیار علاقه مندان نهاده است.

پیش از این علی اکبر اشعری درنشست خود با تحریریه همشهری آنلاین از اقدامات تازه این کتاب خانه برای دسترسی به تمامی منابع مکتوب ایرانیان خبر داده بود. [نشست تخصصی با رئیس کتابخانه ملی در همشهری آنلاین]

کد خبر 41302

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز