مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۸۶ - ۰۷:۳۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: مرکز مطالعات فرهنگی شهر تهران همایش" تهران 1400" را با هدف بررسی چشم انداز فرهنگی و اجتماعی پایتخت در افق 1404 برگزار می کند.

محمد حسن مظفری رئیس مرکز مطالعات فرهنگی شهر تهران افزود: در این همایش که 23دی در کتابخانه ملی برگزار می‌شود، صد نفر از استادان دانشگاه حضور دارند و در آن از 60مقاله ارسالی و 14 مقاله در خصوص مسائل فرهنگی، اجتماعی، خانواده، مسکن و فراغت ارائه می‌شود.

به گزارش واحد مرکزی خبر مظفری هدف از برپایی همایش" تهران 1400" را ایجاد انگیزه آینده پژوهی و آینده‌نگری در میان استادان و توجه‌دادن مدیران فرهنگی اجتماعی به افق‌های آینده کشور بیان کرد.

وی درخصوص محورهای همایش گفت: هویت اسلامی ایرانی و انقلابی تهران (ارزشها و باورها)،‌ هویت تهران (سنتی‌گرایی، مدرن، پسامدرن)، فرصت‌ها و آسیب‌های فرهنگی تهران، جایگاه فرهنگی امروز و فردای تهران در سطح ملی، بین‌المللی، جایگاه تهران در دنیای مجازی، صنعت فراغت و سرگرمی تهران، مسائل فرهنگی اجتماعی، ‌خانواده، زنان، جوانان، کودکان وسالمندان، فضاهای عمومی، اتحادیه‌ها، اصناف و محیط زیست شهری از جمله این محورهاست.

رئیس مرکز مطالعات فرهنگی افزود: خلاصه 60 مقالات ارائه شده دراین همایش به صورت کتابی چاپ شده است که در پایان همایش در اختیار شرکت کنندگان قرار می‌گیرد.

کد خبر 41283

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز