همشهری آنلاین: مدیر کل ستاد حوادث غیرمترقبه استان تهران گفت: با توجه به احتمال سقوط بهمن و بوران در شمال استان (در محورهای هراز، چالوس و فیروزکوه)، پلیس از مسافرت به این محورها جلوگیری می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس محمود باقری با تاکید بر ضرورت توجه مردم به توصیه‌های پلیس و ستادهای حوادث در ممانعت از اقدام به سفر، تصریح کرد: با وجود اطلاع رسانی و توصیه‌های انجام گرفته، برخی از مسافران با پلیس برخوردهای نامناسبی می‌کنند و اصرار بر ادامه سفر خود دارند در صورتی که کلیه ممانعت‌ها به خاطر حفظ جان خود مسافران است.

وی افزود: محورهای تهران-ساوه، پاکدشت، جاده قدیم ساوه- تهران تا عوارضی دوم، باز است و مسافران می‌توانند با استفاده از تجهیزات کافی اعم از زنجیر چرخ، شیشه شور، بخاری در صورت لزوم اقدام به سفر کنند.

مدیرکل ستاد حوادث غیرمترقبه استان تهران در خصوص اقدامات انجام گرفته از زمان آغاز بارش برف تاکنون 5 هزار و 579 نفر اسکان داده شده‌اند، تصریح کرد: طی این مدت 156 زخمی داشتیم که 39 نفر از آنان به مراکز درمانی منتقل شده‌اند. در میان 8 نفری که در اثر سرمازدگی جان خود را از دست داده‌اند هیچ کدام متعلق به استان تهران نبوده است.

برباقری افزود: روز گذشته گاز برخی از مناطق شهر تهران قطع شده بود اما در حال حاضر گاز کلیه نقاط شهر تهران وصل است.

کد خبر 41245

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز