سه‌شنبه ۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم فوتبال سلتاویگوی اسپانیا پیشنهاد ۵۰ میلیون کرونی (۵.۷ میلیون دلاری) به سامان قدوس ارائه کرد.

سامان قدوس

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از Svenskafans، سامان قدوس، بازیکن ایرانی تیم استورشوندز یکی از بهترین‌های لیگ سوئد است. پس از موفقیت استورشوندز با قدوس در لیگ اروپا، سلتاویگوی اسپانیا حاضر است برای امضای قرارداد با این بازیکن ۵۰ میلیون کرون (حدود ۵.۷ میلیون دلار) بپردازد. با این حال تیم سوئدی نمی‌خواهد ستاره خود را در خط حمله از دست بدهد. شایعه جدایی ستاره سلتاویگو یعنی یاگو آسپاس به گوش می‌رسد و به همین خاطر تیم اسپانیایی قصد دارد با مهاجم ایرانی قرارداد امضا کند.

قدوس در فصل گذشته هشت گل به ثمر رساند و به احتمال زیاد این تابستان سوئد را ترک کند. با این حال به نظر نمی‌رسد ستاره ایرانی عجله‌ای برای این تغییر داشته باشد. قدوس در این رابطه اظهار کرد: می‌خواهم قدم جدیدی بر دارم. مدت زمان حضورم در میدان برایم اهمیت دارد و به همین خاطر استرس ندارم. در این لحظه به تنها چیزی که فکر نمی‌کنم پول است.

بازیکن ایرانی در ادامه‌ اظهار کرد: از انگلیس، فرانسه، آلمان و اسپانیا پیشنهاد دارم. مذاکرات در جریان است و هنوز از هیچ طرف این مذاکرات به پایان نرسیده است. می‌دانم که بالاخره با یکی از تیم‌هایی که خواهانم هستند قرارداد امضا می‌کنم. شرایط به نحوی است که به احتمال فراوان در این تابستان از استورشوندز جدا شوم.

قدوس با وجود این که ۲۴ سال دارد، پس از جدایی نوری می‌تواند بازوبند کاپیتانی استورشوندز را ببندد. او در این رابطه اظهار کرد: اتفاق فوق‌العاده‌ای خواهد بود. برای من یک افتخار است. اگر کاپیتان تیم شوم باید بازیکنان را به نحو دیگری رهبری کنم. چنین مسئولیتی را دوست دارم چون تجربه جدیدی است و با آن مشکلی ندارم.

 

کد خبر 412314

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha