همشهری آنلاین: به گفته مدیرعامل شرتکت ارتباطات زیرساخت ایران، پیام‌رسان‌های؛ ویسپی، بیسفون پلاس، سروش، آی گپ، لنزور، جیک و پیک، گپ، بله و ایتا ۹ پیام رسان داخلی هستند که امکانات رایگان و زیرساخت‌های لازم از جمله ۵ میلیارد تومان دریافت کرده‌اند.

پیام رسان‌های داخلی

صادق عباسی شاهکوه در حاشیه بیست و چهارمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی در گفت‌و‌گو با ایرنا افزود: همه پیام رسان‌هایی که مورد تایید مرکز ملی فضای مجازی هستند، این مرکز از امکانات بهره‌مند شده‌اند.

وی تاکید کرد: شرکت ارتباطات زیرساخت به همه اپراتورهای دارای مجوز امکانات ارایه می دهد و تاکنون به هیچ غیر اپراتوری امکانات زیرساختی داده نشده است.

معاون وزیر ارتباطات یادآور شد: امکانات رایگان تنها به 9 پیام رسانی که مرکز ملی فضای مجازی معرفی کرده، تعلق گرفته است و هیچ کس یا نهادی غیر از اینها امکانات رایگان دریافت نکرده و نخواهد کرد.

عباسی شاهکوه گفت: به هر کدام از این پیام رسان‌ها پنج میلیارد تومان داده شد که در حدود مقدورات و مصوبه شورای عالی فضای مجازی بوده است اما اگر درخواست جدیدی مطرح شود و براساس مصوبه باشد، امکان دارد مبلغی اختصاص داده شود.

کد خبر 412109

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha