یکشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: کتاب بهار سبز نوشته مرتضی گلزار فریبا از ساکنین آسایشگاه کهریزک از سوی انتشارات ره آورد مهر منتشر شد. کتابی به وسعت زندگیآ آن هم یک زندگی با چهار فصل بهاری.

کتاب بهار سبز نوشته مرتضی گلزار فریبا

كتاب بهار سبز دل نوشته‌هاي مرتضي گلزار فريبا است كه بيش از 90 درصد از اندام‌هاي حركتي و تكلمي‌اش دچار ناتوايي است. وي اين كتاب را با كمك يكي از پرستاران آسايشگاه كهريزك كه توانايي درك حرف‌هاي او را دارد در قالب يادداشت و در قالب پند نوشته است.

مرتضی گلزار فريبا درباره كتابش مي‌گويد: دو هدف براي نوشتن كتاب داشتم. هدف اول اثبات اينكه معلوليت محدوديت نيست و هدف دوم اميد به زندگي تحت هر شرايطي ممكن است.

وي درباره موضوع كتابش مي‌گويد: هر صفحه از كتاب من درباره يك موضوع جداگانه است. درباره كساني كه به ملاقاتم مي‌آيند. درباره دوستاني كه در اينجا (آسايشگاه كهريزك) با آنها آشنا شدم. درباره وضعيت خودم، خانواده‌ام، درباره خدا و نعمت‌هايي كه به من داده است و در نهايت سعي كردم مخاطب خودم را به زندگي اميدوار كنم.

کتاب بهار سبز نوشته مرتضی گلزار فریبا

كتاب بهار سبز با ويرستاري سپيده پيرزاده در 148 صفحه در قطع خشتي با تيراژ 1000 نسخه در سال 96 از سوي انتشارات ره‌آورد مهر منتشر شده است. علاقه‌مندان جهت تهيه اين كتاب مي‌‌توانند با تلفن 66481246 در تهران تماس بگيرند.

کد خبر 412060

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha