شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: ۴۰ درصد از تصویربرداری مجموعه «ستایش» به کارگردانی سعید سلطانی گذشته اما هنوز بازیگر اصلی این مجموعه نرگس محمدی که نقش ستایش را ایفا می‌کند به مجموعه ملحق نشده است.

سریال

به گزارش ایسنا، «ستایش ۳» تصویربرداری خود را با حضور بازیگران جدیدی که به تازگی با سازندگان این مجموعه قرارداد بسته‌اند، آغاز خواهد کرد.

رسول نجفیان بازیگر جدیدی است که به تازگی با سازندگان مجموعه «ستایش» قرارداد بسته است.

به گفته حامد خاک‌دامن، مدیر تولید مجموعه «ستایش» در حال حاضر مهتاج نجومی، شهرام پوراسد، فرهاد جم و مریم خدارحمی جلوی دوربین به ایفای نقش می‌پردازند و نرگس محمدی هم قرار است به‌زودی به این مجموعه ملحق شود.

داریوش ارجمند و محمد سلوکی که از بازیگران اصلی این مجموعه محسوب می‌شوند، پیش از این سکانس‌هایی را ایفا کرده‌اند و اکنون در مجموعه حضور ندارند. امیر محمد زند نیز به تازگی به این مجموعه ملحق شده است.

پیش از این حمید گودرزی نیز قرار بود در مجموعه‌ «ستایش ۳» حضور یابد اما به دلایل شخصی انصراف داد و شهرام پوراسد جایگزین او شد.

تصویربرداری سریال «ستایش ۳» به کارگردانی سعید سلطانی،‌ نویسندگی سعید مطلبی و تهیه‌کنندگی آرمان زرین‌کوب که از دهم فروردین ماه در تهران آغاز شده است، این روزها در تهران ادامه دارد و گروه تولید در ماه‌های آینده به شمال و شهر رامسر و جنوب کشور سفر خواهند کرد.

نرگس محمدی، داریوش ارجمند، سیما تیرانداز، فریبا نادری، مهدی سلوکی، رضا داوودنژاد، مهدی میامی و ... حضورشان در این سریال قطعی شده است.

فصل ۱ و ۲ ستایش، در سال‌های ۹۰ و ۹۲ از شبکه سه سیما پخش شد. نرگس محمدی، داریوش ارجمند، مهدی سلوکی، زهرا سعیدی، سیما تیرانداز، محمود عزیزی، مهدی پاکدل، حدیث میرامینی و ... از بازیگران فصل‌های پیشین این سریال بودند.

کد خبر 412009

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha