چهارشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: محمود واعظی خبر استعفای نوبخت را نادرست اعلام کرد و گفت: رییس سازمان برنامه و بودجه در پی مباحثی که درخصوص تغییرات در دولت بوجود آمده صرفا با اعلام آمادگی و بازگذاشتن دست رییس جمهوری در این تغییرات بحثی را امروز با رسانه‌ها مطرح کرد.

محمود واعظی

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی دولت، محمود واعظی در پی انتشار خبر استعفای نوبخت از رییس سازمان برنامه و بودجه ازسوی برخی رسانه‌ها به واسطه سوء برداشت از گفت وگوی امروز (چهارشنبه 3 مرداد) وی در حاشیه جلسه هیات دولت، این خبر را تکذیب کرد و اظهارداشت: آنچه رسانه‌ها از قول آقای نوبخت نقل کرده‌اند به هیچ وجه صحت ندارد.

وی افزود: سخنگوی دولت در پی مباحثی که درخصوص تغیییرات در دولت بوجود آمده است صرفا با اعلام آمادگی و باز گذاشتن دست رییس جمهوری در این تغییرات بحثی را با رسانه‌ها مطرح کردند.

رییس دفتر رییس جمهوری یادآور شد: رییس سازمان برنامه و بودجه در عین حال گفته در هر جایگاهی از معلمی دانشگاه تا هر مسئولیت دیگری که رییس جمهوری امر کنند آمادگی مساعدت و خدمتگزاری به دولت و ملت را دارد. از این نظر انتشار خبر استعفای وی از سمت سازمان برنامه و بودجه به هیچ وجه صحت ندارد.

کد خبر 411762

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha