همشهری آنلاین: کتابخانه و موزه ملی ملک، فهرست کتاب‌های چاپ سنگی، چاپی و نسخه‌های خطی با موضوع امام رضا (ع) را منتشر کرد.

کتابخانه و موزه ملی ملک

«نشان دوست»، فهرستی است که کتاب‌های چاپ سنگی و چاپی و نسخه‌های خطی مرتبط با امام رضا علیه‌السلام را در مجموعه کتابخانه و موزه ملی ملک دربرگرفته است.
روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، با اعلام انتشار اين فهرست ذكر كرده است كه اين موقوفه با بارگزاری این فهرست بر پورتال موسسه به نشانی www.malekmuseum.org این امکان را فراهم آورده است که پژوهشگران و دوستداران کتاب با دریافت فهرست یادشده، سپس با مراجعه به کتابخانه، امکان بهره‌گیری ساده و سریع از کتاب‌های مربوط به امام رضا علیه‌السلام را بیابند.

فهرست کتاب‌های چاپی، ۲۰۰ عنوان کتاب را دربرگرفته است. ۴۱ عنوان نسخه خطی و ۴ عنوان کتاب چاپ سنگی نیز در کنار آن، مجموعه داشته‌ها و مجموعه کتاب‌های کتابخانه و موزه ملی ملک با موضوع امام رضا علیه‌السلام را نشان می‌دهند.

بهره‌گیری از امکانات تالارهای کتابخانه‌ای در کتابخانه و موزه ملی ملک به رایگان و بدون عضویت (تنها با ارایه یک کارت شناسایی و دریافت کارت ورود الکترونیک) امکان‌پذیر است.

کد خبر 411507

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha