شنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶
۰ نفر

در اتفاقی عجیب، هر ۴ ملی‌پوش استقلال در بازگشت از جام‌جهانی ساز جدایی کوک کردند.

فوتبال

در این میان امید ابراهیمی رسما جدا شد، مجید حسینی برای رفتن به ترکیه به آب و آتش می‌زند، روزبه چشمی همزمان با تهدید اینستاگرامی برای مذاکره راهی قطر شد و پژمان منتظری هم که قرارداد داشت، با کلی هیاهو رضایت داد در استقلال بماند.

اینکه چرا ناگهان همه ملی‌پوشان استقلال چنین رویکردی در پیش گرفتند واقعا عجیب است و در جای خودش قابل بحث به‌نظر می‌رسد، اما نکته اینجاست که این مسایل به مشکلات استقلال دامن زده. حتی اگر جپاروف و تیام به‌طور قطعی ماندگار شوند، باز استقلال نسبت به فصل گذشته امید ابراهیمی، امید نورافکن و احتمالا مجید حسینی را از دست داده و البته فعلا داریوش شجاعیان، روزبه چشمی و محسن کریمی را هم مصدوم می‌بیند. تازه به همه اینها اضافه کنید دیر جمع شدن استقلال را که قطعا کار این تیم را در هفته‌های آغازین فصل سخت می‌کند.

با وجود همه این اتفاقات اما، وینفرد شفر هر بار با رسانه‌ها حرف می‌زند، تقریبا از همه چیز ابراز رضایت می‌کند! در شرایطی که هواداران در فضای مجازی به مدیریت باشگاه فشار می‌آورند که دست بجنباند، سرمربی استقلال راضی و خوشحال است. او حتی خرید بازیکنان جوان بدون هماهنگی با خودش را هم محکوم نمی‌کند، در حالی که این ماجرا حداقل در یک مورد منجر به دیپورت امید سام‌کن به سپیدرود رشت شد.

عجیب‌تر اینکه جذب بازیکنان مصدوم همچون آقاخان و تیموری هم شفر را شاکی نکرده و او در اولین مصاحبه‌اش در خاک ترکیه، از افتخاری و توفیقی تمجید کرده است! آنچه مسلم است اینکه یک مربی در این شرایط نباید زیاد راضی باشد، اما شفر رویه متفاوتی در پیش گرفته. حالا یا تجربه و موی سپید او باعث شده مربی آلمانی تمرکز باشگاه را به هم نزند یا داستان دیگری در بین است. با همه اینها شفر که این روزها راضی است و حتی اعتراضات هواداران را هم محکوم کرده، فردا در صورت ناکامی احتمالی حق انتقاد و غرولند نخواهد داشت.

کد خبر 410704

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha