همشهری آنلاین: سرپرست باشگاه پرسپولیس از ۸ پیشنهاد خوب برای بیرانوند، احتمال جدایی امیری از این تیم و مشکل پرسپولیس برای پرداخت ارزی به خارجی‌های این تیم خبر داد.

حمیدرضا گرشاسبی

حمیدرضا گرشاسبی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس و نقل‌ و انتقالات این تیم و همین طور احتمال جدایی علیرضا بیرانوند و وحید امیری صحبت کرد كه خلاصه آن بدين‌ شرح است:

وحید امیری با توجه به این که با ما قرارداد ندارد می‌تواند درباره آینده‌اش تصمیم گیری کند. ما از او درخواست کرده‌ایم که به باشگاه بیاید تا مذاکره‌ای با او انجام بدهیم. منتظر هستیم که بیاید و مذاکراتمان را انجام دهیم تا ببینیم چه نتیجه‌ای رقم می خورد.

هشت باشگاه خوب پیشنهاداتی برای جذب بیرانوند ارائه کرده‌اند که اکثر آنها تیم‌های خوب اروپایی هستند و یکی، دو تیم از آسیا به او پیشنهاد داده‌اند. رقم‌های خوبی هم برای جذب بیرانوند پیشنهاد داده‌اند که در حال‌ بررسی‌های آن هستیم.

دستگاه‌های نظارتی به ما ابلاغ کرده‌اند که نمی‌توانیم ارز آزاد از بازار تهیه کنیم و از طرفی هم بیش از یک ماه است که نامه‌ای به بانک مرکزی داده‌ایم تا ارز دریافت کنیم، اما نامه ما در بانک مرکزی بدون جواب باقی‌ مانده است. از طرف دیگر هم به خاطر بدهی‌های خارجی قبلی، باشگاه با خطر کسر امتیاز مواجه بود که به خاطر این موضوع من مجبور شدم به نوعی ارز مورد نیاز را قرض کنم و بدهی‌ها را بدهم و فعلا خطر را رفع کنیم.

دو مورد از این بدهی‌ها باقی‌ مانده است که برای آنها هنوز فرصت داریم، اما اگر وضعیت به جایی برسد که باشگاه را با خطر مواجه کند، باز هم من این تخلفات را انجام خواهم داد تا باشگاه با محرومیت روبرو نشود.

برای پرداخت دستمزد مربیان خارجی نیز مشکل داریم. قرارداد این مربیان را هم نمی‌توانید به تعلیق بیاندازید. طبق قانون اگر یک ماه و یک روز حقوق مربیان و بازیکنان خارجی به تعلیق بیفتد، آنها می‌توانند بدون مشکل یک طرفه قراردادشان را فسخ کنند و تمام پول یک سال قراردادشان را بگیرند.

خوشبختانه با حمایت اسپانسر تا به این لحظه توانسته‌ایم مدیریت کنیم هر چند که در حال‌ حاضر مقداری با مشکل مالی مواجه هستیم و برای پرداخت‌های ۲۰ درصد فصل جدید مشکلاتی وجود دارد.

* آیا باشگاه پرسپولیس  را پرداخت کرده است؟

هنوز بدهی ۱۰۰ هزار دلاری نیلسون را پرداخت نکرده‌ایم. چند روزی فرصت داریم که در پی حل این موضوع هستیم.

متاسفانه برخی از افراد که قبلا هم در باشگاه حضور داشتند، شطینت می‌کنند و می‌خواهند باشگاه با مشکل مواجه شود. در شان ما نیست که اسم آنها را بیاوریم، اما اگر به شیطنت خودشان ادامه‌ دهند اسم‌شان را رسانه‌ای خواهیم کرد. آنها در هر زمینه‌ای شطینت می‌کنند.

کد خبر 410530

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha