همشهری آنلاین: دکتر محمدرضا سعید آبادی طی حکمی از سوی دکتر محمد مهدی زاهدی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان دبیر کل کمیسیون ملی یونسکو در ایران منصوب شد.

saeedabadi

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، در بخشی از این حکم آماده است: امید است بر اساس اهداف، رسالت‌ها و برنامه‌های ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی جمهوری اسلامی و بهره‌مندی از تجارب ارزنده محققان، کارشناسان و سایر همکاران آن کمیسیون و با همکاری سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در یونسکو، در انجام وظایف محوله موفق و در پرتو عنایات خداوند و ائمه اطهار، برای برقراری عدالت علمی و مبارزه با آپارتاید علمی و معرفی مفاخر علمی و ذخایر فرهنگی کشور مؤید باشید.

همچنین وزیر علوم با قبول استعفای دکتر محمد توکل طی نامه‌ای از خدمات وی در دوران تصدی دبیر کلی کمیسیون ملی یونسکو در ایران قدردانی کرد.

دکتر محمدرضا سعید آبادی دارای دکترای ارتباطات بین‌الملل از دانشگاه ملی استرالیا می‌باشد و فوق لیسانس از دانشگاه امام صادق(ع) در رشته علوم سیاسی است.

مراسم معارفه وی دوشنبه 17 دی، ساعت 13:30 با حضور دکتر حسینی نماینده وزیر در امور نظارت بر دانشگاه‌ها در محل کمیسیون ملی یونسکو در ایران واقع در بلوار میرداماد - روبروی مسجد الغدیر - خیابان شهید بهزاد حصاری - کوچه یکم - پلاک 17 برگزار می‌شود.

کد خبر 41046

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز