همشهری آنلاین: منیر شاهرودی فرمانفرمائیان یکی از آثار خود را به مؤسسه خیریه محک اهدا خواهد کرد.

تجسمی

به گزارش ایسنا بنا بر اعلام روابط عمومی موسسه خیریه محک، روز جمعه (۲۲ تیر ماه) رونمایی این اثر در ساختمان طرح توسعه بیمارستان فوق‌ تخصصی سرطان کودکان محک انجام خواهد ‌شد.

در مراسم رونمایی از اثر این هنرمند بین‌المللی ایران، هنرمندان، فعالان حوزه درمان سرطان، نیکوکاران، سازمان‌های مردم‌نهاد و اعضای هیات امنا و مدیره مؤسسه خیریه محک حضور خواهند داشت.

محک به عنوان یک سازمان مردم‌نهاد در طول ۲۷ سال حمایت همه‌جانبه از کودکان مبتلا به سرطان در سراسر ایران همواره از ظرفیت جامعه هنری بهره‌مند بوده است.

برپایی این مراسم نیز با هدف تجلیل از هنر ارزشمند هنرمندانی چون منیر شاهرودی فرمانفرمائیان صورت می‌گیرد که علاوه بر فعالیت حرفه‌ای خود با نگاهی انسان‌دوستانه، جان‌مایه هنری خود را صرف کاهش دغدغه‌های اجتماعی می‌کنند.

فرمانفرمائیان، نخستین هنرمند ایرانی است که آثارش در یک نمایشگاه انفرادی در موزه گوگنهایم نیویورک به نمایش درآمده و تاکنون به طور گسترده‌ در کشورهای خاورمیانه‌، آمریکا و اروپا در معرض دید هنردوستان قرار گرفته است. همچنین سال گذشته در باغ‌ موزه نگارستان، تالاری دائمی به نمایش آثار این هنرمند حوزه تجسمی اختصاص یافت.

کد خبر 410430

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha