همشهری آنلاین: مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از افزایش کمک هزینه سفر از ۶۶۰ به ۷۴۰ هزار تومان برای هر بازنشسته و یک نفر همراه خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌کنیم امسال ۲۰۰ هزار بازنشسته در برنامه‌های گردشگری و سیاحتی شرکت کنند.

جمشید تقی زاده در گفت‌و گو با ایسنا، به اعلام برنامه‌های سفر بازنشستگان پرداخت و گفت: از جمله فعالیت‌های فرهنگی که با رویکرد افزایش نشاط اجتماعی و غنی سازی اوقات فراغت بازنشستگان طراحی شده سفرهای زیارتی و سیاحتی است.

وی افزود: در سال گذشته بیش از ۱۰۶ هزار بازنشسته به مراکز زیارتی و سیاحتی رفتند و پیش بینی می‌کنیم این عدد در سال جاری به ۲۰۰ هزار نفر برسد.

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری ضمن اعلام این که کمک هزینه سفر به ازای هر بازنشسته و یک نفر همراه از ۶۶۰ هزار تومان به ۷۴۰ هزار تومان افزایش یافته است گفت: برای عتبات عالیات نیز پیش بینی می‌شود در سال جاری ۱۰ هزار اعزام داشته باشیم. در سال گذشته بیش از ۸ هزار نفر به کربلای معلی اعزام شدند.

وی همچنین به گسترش خانه‌های امید اشاره کرد و افزود : تاکنون ۴۳ خانه امید در ۲۳ استان تاسیس شده است. بر اساس مصوبات هیئت دولت خانه‌های امید با واگذاری زمین توسط شهرداری‌های استان‌ها و توسط صندوق بازنشستگی کشوری احداث می‌شود برای آن دسته از استان‌هایی که خانه امید ندارند در صدد توسعه هستیم.

کد خبر 410243

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha