همشهری آنلاین: شماری از مردم شهر برازجان مرکز شهرستان دشتستان در اعتراض نسبت به آنچه قطعی و جیره بندی آب نامیدند برای دومین بار با تجمع در میدان ۱۷ شهریور این شهر خواستار اقدام عملی مسوولان برای رفع مشکل کمبود آب شدند.

تظاهرات آب در برازجان

به گزارش ایرنا ،تجمع اعتراضی 350 نفر از شهروندان برازجانی از ساعت 20 ديشب (17 تير) در مقابل میدان و بیمارستان 17 شهریور آغاز و تا حدود 24 ادامه داشت.

شهروندان برازجانی شنبه شب نیز در اعتراض به کمبود و توزیع نامناسب آب در این شهر که بعد از فروردین ماه امسال تاکنون باعث اختلال در زندگی روزمره آنان شده در مقابل میدان 17شهریور تجمع کرده بودند.

ابتدای تیرماه امسال مردم شهر وحدتیه در اعتراض به کمبود آب جاده اصلی ارتباطی بوشهر - شیراز را به مدت چند ساعت مسدود کردند.

به گفته جواد لقمان زاده معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری دشتستان ، از ابتدای خردادماه آب ورودی از تصفیه خانه بوشیکان کازرون در استان فارس به شهرستان دشتستان 30هزار متر مکعب کاهش یافته که این امر توزیع آب در دشتستان را به خصوص شهرهای برازجان، وحدتیه، آبپخش و شبانکاره با مشکل روبرو کرده است.

معاون امور عمرانی استانداری بوشهر نیز روز گذشته گفت: باتوجه به تنش آبی شهرستان دشتستان تلاش می‌شود این مشکل برای کوتاه مدت از طریق خط آبرسانی کوثر برطرف شود.

کد خبر 410192

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha