همشهری آنلاین- سجاد میرزامهدی تهرانی: فال‌اوت ۷۶ (Fallout ۷۶) یک بازی ویدویی در سبک اکشن ماجراجویی است

طذطذ

که  ۱۴ نوامبر برای کنسول های نسل هشتم و کامپیوتر شخصی راهی بازار می‌شود.

این بازی توسط کمپانی بازی سازی بتسدا توسعه‌داده شده است. فال‌اوت 76 نهمین سری از بازی‌های فال‌اوت می‌باشد و داستان این بازی پیش درآمدی بر سایر ورژن‌ها است.

همانطور که گفته شد این بازی پیش درآمدی بر نسخه‌های قبلی Fallout است. داستان بازی سال 2102 یعنی 25 سال بعد از جنگ‌های اتمی جهانی که باعث نابودی سیاره زمین شد جریان دارد.

از همین رو کارکتر اصلی بازی یک از سرنشین‌های fallout shelter است که یک نوعی پناهگاه واقعی می‌باشد تا مردم را از بازش‌های رادیواکتیوی نجات دهد.

حالا بعد از 25 سال قرار است در این پناهگاه را باز کنند تا مردم بتواند گاهی وقت‌ها روی زمین قدم بگذارند.

  • روند بازی

همانطور که گفته شد این بازی در سیک اکشن نقش آفرینی طراحی شده اما با این فرق که این بازی این باری آنلاین است یعنی برای اجرا بازی حتما باید آنلاین شوید.

چون بازی آنلاین تعریف شده در طول بازی بازیکن می‌تواند داستان بازی را به صورت انفرادی یا به صورت تیم‌های سه نفره پشت سر بگذارد.

یک نکته درباره آنلاین بودن این بازی لازم است که گفته شود، این که بتسدا یک سری سرور کاملا خصوص برای بازی تدارک دیده که به بازیکن اجاره می‌دهد با هرکسی که دوست داشت آنلاین بازی کند یعنی کسی دیگر نمی‌تواند مزاحم بازی شود.

قابلیت‌های نسخه‌های پیشین در این سری هم وجود دارد و نکته‌ای دیگر این که محیط این بازی چهار بار بزرگتر از Fallout 4 است.

داستان بازی در سال 2102 در ایالت ویرجینیا غربی تعریف شده و اکثر جلوه‌های بصری بازی هم از همین ایالت الهام گرفته شده است.

هر انسانی که در فال‌آوت ۷۶ می‌بینید، یک بازی‌کننده‌ی واقعی است. بازی‌کننده‌ها می‌توانند به یکدیگر حمله کنند یا از آن طرف، با همکاری یکدیگر کوئست‌های مختلف بازی را انجام دهند.

کد خبر 410039

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha