همشهری آنلاین: ستاره پرتغالی رئال مادرید در صورت جدایی از این تیم مراسم خداحافظی نخواهد داشت.

رونالدو

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از آس، کریستیانو رونالدو ششم جولای سال ۲۰۰۹ به عنوان بازیکن جدید رئال مادرید معرفی شد. بیش از ۸۵ هزار نفر در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو حضور داشتند تا به ستاره پرتغالی خوش آمد بگویند. ۹ سال پس از این اتفاق به نظر می‌رسد دوران مهاجم پرتغالی در مادرید به پایان رسیده است. او در این مدت توانست بهترین گلزن تاریخ باشگاه شود و از بزرگانی همچون آلفردو دی استفانو پیشی بگیرد. با وجود تمام این موفقیت‌ها رونالدو تصمیم گرفته است مراسمی برای خداحافظی او برگزار نشود. او قصد دارد از طریق یک پیام با مادریدی‌ها خداحافظی کند.

رونالدو نیز مانند رائول گونسالس و ایکر کاسیاس خداحافظی سردی با مادرید خواهد داشت. باشگاه یوونتوس در تلاش است شنبه ستاره پرتغالی را به عنوان بازیکن جدید خود معرفی کند. با این حال تیم تورینی در حال بررسی مبالغی که قرار است ردوبدل شود است.

باشگاه رئال مادرید پیش از این پیشنهاد یوونتوس را تایید و همچنین به جدایی رونالدو اشاره کرده بود. در صورت جدایی این مهاجم نیمار گزینه اصلی برای جانشینی او خواهد بود.

رونالدو با پیوستن به یوونتوس بهترین دستمزد را در لیگ ایتالیا خواهد گرفت و به دستمزد لیونل مسی نزدیک خواهد شد. مهاجم پرتغالی سالیانه ۳۰ میلیون یورو دریافت خواهد کرد و با برخی از بندهای موجود در قراردادش این رقم به ۴۰ میلیون یورو نیز افزایش پیدا می‌کند.

کد خبر 409958

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha