همشهری آنلاین: فرمانده کل سپاه با اشاره به توانمندی و ظرفیت‌های سپاه در دفاع از میهن اسلامی گفت: نیروی زمینی در مأموریت عملیاتی خود برای تأمین امنیت مناطق مرزی موفق عمل کرده است.

محمدعلی جعفری

به گزارش سپاه نیوز : سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش فرماندهان و مسئولین نیروی زمینی سپاه که در مشهد مقدس برگزار شد، با قدردانی از فرماندهان و رزمندگان این نیرو در اجرای موفق ماموریت عملیاتی خود اظهار داشت: تلاش‌های نیروی زمینی سپاه برای مقابله با دشمنان و تأمین امنیت مناطق مرزی به ویژه شمالغرب و جنوب شرق کشور موفق و برای مردم میهن اسلامی امنیت آفرین بوده است.

وی افزود: نیروی زمینی سپاه برای دفاع از مناطق تحت مأموریت خود از اشراف اطلاعاتی و توان رزمی بالایی برخوردار و در واقع یکی از عوامل موفقیت این نیرو همین مؤلفه‌های مهم بوده است.

فرمانده کل سپاه با اشاره به تلاش‌های مستمر و قابل تحسین سردار پاکپور و رزمندگان نیروی زمینی سپاه در تأمین امنیت مرزها یادآور شد: امنیت، ضروری ترین نیاز هر کشور و ملتی است که بحمدالله در ایران اسلامی در همه عرصه ها نمود آن ملموس و آشکار است.

سرلشکر جعفری گفت: دشمن پیگیر راهبرد تحریم و فشار برای ایجاد شکاف بین مردم و نظام اسلامی است که این موضوع به فضل الهی با هوشمندی ملت فرجامی جز شکست نداشته و آمال و آرزوهای دشمن باطل خواهد شد.

وی تأکید کرد: شرایط امروز کشور نشان می دهد جبهه دشمن، ترکیبی از همه فشارها را علیه نظام و ملت ایران بکار گرفته است.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه قاطبه مردم ایران به نظام و انقلاب اسلامی پایبند و وفادار هستند و مسئولین باید قدردان این نعمت بزرگ باشند، تصریح کرد: عبور از سختی ها، اقتصاد مقاومتی، نگاه انقلابی و عدم نگاه به بیرون راه پیشرفت و موفقیت کشور است و ان‌شاءالله با همت مردم و به ویژه مسئولین با گذر از وضعیت خطیر امروز، آینده روشن تری برای میهن اسلامی رقم خواهد خورد.

وی در پایان با اشاره به ظرفیت ها و استعدادهای مثال زدنی و بومی ایران اسلامی که می‌تواند پیش روندگی و پیش برندگی نظام در عرصه های مختلف را تضمین کند، بر لزوم اعتماد به نسل جوان به عنوان ثروت ملی و سرمایه های نیروی انسانی کشور تاکید کرد.

کد خبر 409706

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha