شنبه ۹ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱
۰ نفر

همزمان با ناآرامی‌های بازار، میان ۲ دستفروش درگیری خونینی رخ داد که به قتل یکی از آنها منجر شد.

متهم

به گزارش همشهری، بامداد پنجم تیرماه گزارش مرگ مشکوک مردی حدودا ٣٥ ساله به کلانتری ١١٣ بازار اعلام شد که مأموران موضوع را به قاضی سیدسجاد منافی‌آذر، کشیک قتل اطلاع دادند و به همراه اکیپ تجسس در محل حادثه حاضر شدند. متوفی بر اثر ضربه چاقو به قلبش جانش را از دست داده بود که با انجام تحقیقات مشخص شد مقتول سابقه نزاع و درگیری داشته و در محدوده بازار حضرتی دستفروشی می‌‌‌کرده است.

با انجام بررسی‌ها مشخص شد که مقتول با دستفروش دیگری درگیر شده و توسط او به قتل رسیده است. طولی نکشید که عامل جنایت شناسایی و روز پنجشنبه دستگیر شد. از سوی دیگر تحقیقات نشان می‌داد که متهم سابقه چندین درگیری داشته و علاوه بر این ١٧ بار در بیمارستان روانی بستری و تحت درمان بوده است. آخرین‌بار نیز اوایل امسال بستری و ٣٠ خرداد‌ماه مرخص شده بود.

وی در بازجویی‌ها به قتل اقرار کرد و انگیزه‌اش را تمسخرهای مقتول دانست. وی در توضیح ماجرا گفت: روز دوشنبه که بازار به بهانه اعتصاب ناآرام شده بود، افرادی که من اصلا آنها را نمی‌شناختم مانع کار من شدند. به آنها اعتراض کردم و گفتم می‌خواهم به کارم ادامه بدهم اما افراد غریبه بساط دستفروشی مرا تخریب کردند و به‌شدت کتکم زدند.

پس از رفتن این افراد، مقتول که شاهد صحنه کتک خوردن من توسط این افراد بود، مرا مسخره کرد. من که به‌شدت عصبانی بودم از رفتار مقتول هم بیشتر عصبی شدم به حدی که به سمت مقتول حمله کردم و با چاقویی که همراهم بود، ضربه‌ای به سمتش پرتاب کردم و بعد پا به فرار گذاشتم. در همین حال سرهنگ حمید مکرم، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران، گفت: متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

کد خبر 409405

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha