چهارشنبه ۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴
۰ نفر

متلک پرانی به دختری در یکی از بوستان‌های تهران، باعث درگیری چند جوان و قتل یکی از آنها شد.

متهم

به گزارش همشهری، صبح چهارم تیر‌ماه مأمور کلانتری خانی‌آباد با قاضی مرادی بازپرس ویژه قتل پایتخت تماس گرفت و اعلام کرد که پسری جوان در یکی از بیمارستان‌های تهران جان باخته است. آنطور که مشخص بود پسر جوان با ضربه چاقویی زخمی شده اما به‌دلیل شدت جراحات به کام مرگ رفته بود. با آغاز تحقیقات مشخص شد پسر جوان شب حادثه با 2 جوان در یکی از بوستان‌های تهران درگیر شده و یکی از آنها به وی ضربه زده است.

طولی نکشید که این دو جوان دستگیر شدند. یکی از آنها که متهم اصلی پرونده بود به قاضی جنایی گفت: شب حادثه با دوستم به پارک رفته بودیم. 3پسر و 2دختر از راه رسیدند که دوستم به یکی از دخترها متلک گفت. همین موضوع آغاز درگیری میان ما و 3پسرجوانی که همراه دختران بودند، شد.

آنها قمه داشتند و دوستم چاقو. در دعوا دوستم چاقویش را به من داد و همان لحظه مقتول روی من افتاد. چون چاقو در دستم بود ناگهان به پایش ضربه‌ای خورد. وی ادامه داد: آنطور که شنیدم مقتول شب حادثه به خانه‌اش رفته و صبح وقتی حالش وخیم شده به بیمارستان رفته بود. چنانچه او همان شب کوتاهی نمی‌کرد و به بیمارستان می‌رفت قطعا زنده می‌ماند و این اتفاق نمی‌افتاد. این دو متهم با قرار قانونی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفتند و تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.

کد خبر 409192

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha