سه‌شنبه ۵ تیر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: دیدار تیم‌های استرالیا و پرو از ساعت ۱۸:۳۰ آغاز شد که نیمه نخست آن با یک گل به سود پرو به پایان رسید.

پرو و استرالیا

به گزارش ایسنا، دیدار تیم‌های استرالیا و پرو در چارچوب مرحله گروهی جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه در گروه C از ساعت ۱۸:۳۰ آغاز شد. گزارش زنده این دیدار به شرح زیر است:

  • نیمه نخست

استرالیا از همان ابتدای دیدار سعی کرد روی دروازه پرو فشار وارد کند اما نتوانست کاری از پیش ببرد و با سد دفاعی سرخ پوشان پرو مواجه شد.

دقیقه ۱۸: در حالی که استرالیا مالکیت بازی را در اختیار داشت، بازیکنان پرو از جناح راست ضد حمله‌ای را ترتیب دیدند و با ارسال از این جناح، کاریو را در سمت چپ محوطه جریمه استرالیا صاحب توپ کرد. این بازیکن هم بدون معطلی با یک ضربه زیبا به زاویه مخالف، دروازه استرالیا را باز کرد.

دقیقه ۲۴: پرو در میانه میدان صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که با ارسال این توپ به داخل محوطه جریمه استرالیا، مهاجمان پرو بالاتر از مدافعان استرالیا ضربه سر را راهی دروازه این تیم کردند که متئو رایان،‌ دروازه‌بان کانگروها این توپ را مهار کرد.

دقیقه ۲۷: روجیچ با از پیش رو برداشتن چند بازیکن پرو خودش را در موقعیت خوبی قرار داد تا بتواند دروازه پرو را باز کند اما ضربه‌اش توسط گالسه دفع شد.

دقیقه ۳۳: بازیکن استرالیا از سمت چپ دفاع پرو فرار کرد و توپی را به مقابل دروازه پرو ارسال کرد اما مهاجمان این تیم با ممانعت مدافعان سرخ‌پوش پرو مواجه شدند و نتوانستند دروازه خالی پرو را باز کنند تا توپ به کرنر برود.

  • نیمه دوم

دقیقه ۴۹: حرکت انفرادی کوئوا از سمت چپ با حرکت در عرض این بازیکن همراه شد و پاس وی در محوطه جریمه به گوئررو رسید تا این مهاجم گل دوم پرو را به ثمر برساند.

دقیقه ۶۰: استرالیا چندین بار با ارسال‌های پیاپی روی دروازه پرو خطر آفرین شد که دو بار تا آستانه باز کردن دروازه حریف رفتند که مدافعان پرو مانع از گل‌زنی استرالیا شدند.

در ادامه بازی با حملات پراکنده دو تیم همراه شد اما نه استرالیا و نه پرو نتوانستند موقعیت خطرناکی روی دروازه‌ها ایجاد کنند تا این دیدار با همان نتیجه ۲ بر صفر به اتمام برسد.

اطلاعات بازي:

  • داور: کاراسف سرژی
  • گل: کاریو و گوئررو (پرو)
  • کارت زرد: یوتون (پرو)، هورتادو (پرو)، میلیگان (استرالیا)، یدیناک (استرالیا)، روجیچ (استرالیا)، ارزانی (استرالیا)
  • کارت قرمز: -
  • ترکیب استرالیا: متئو رایان، میلیگان، لکی، جوریچ، کروسه، موی، یدیناک، بهیچ، ریدسدون،سینبوری و روجیچ
  • ترکیب پرو: گالسه، سانتاماریا، تراکو، کواوا، گوئررو، تاپیا، راموس، آدوینکولا، کاریو، یوتون و فلورس
کد خبر 409107

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha