همشهری آنلاین: راشا تودی نوشت: حسن روحانی رییس جمهوری ایران، شب گذشته در حالی که ردا و امامه سنتی خود را بر تن نداشت؛ با لباس تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران به حمایت از این تیم در نخستین دیدار مرحله گروهی جام جهای ۲۰۱۸ مقابل مراکش پرداخت.

حسن روحانی در لباس یار دوازدهم

به گزارش ایرنا، این شبکه تلویزیونی روس روز شنبه با بازتاب این خبر نوشت: تیم ملی ایران پس از 20 سال؛ نخستین پیروزی خود در رقابت‌های جام‌جهانی را به دست آورد و پنهان کردن هیجان این اتفاق، حتی برای روحانی نیز غیرممکن بود. ضربه سر «عزیز بوهادوز» بازیکن تیم مراکش که با بد اقبالی در دقیقه 95 وارد دروازه خودی شد، آن را به یک پیروزی غیرمنتظره برای ایران بدل کرد.

در پایان این دیدار که شب گذشته در ورزشگاه سن پترزبورگ روسیه برگزار شد، رییس‌جمهوری ایران با انتشار تصویری از خود با لباس تیم ملی ایران در توییتر این پیروزی را به تیم ملی کشورش تبریک گفت.

حسن روحانی در لباس یار دوازدهم

حسن روحانی در پیامی توئیتری نوشت: «با یک بازی حساب ‌شده و پیروزی دلچسب همه ملت ایران را شاد کردید؛ بچه‌ها مچکریم.»

تیم ملی ایران جمعه شب در دقیقه 95 بازی در مقابل تیم مغرب به پیروزی شیرین یک بر صفر دست یافت. با این اوصاف تیم ایران به 20 سال انتظار برای پیروزی در جام جهانی پایان داد.

تیم کشورمان آخرین بار در جام جهانی 1998(1377) موفق به کسب برتری برابر آمریکا شده بود. تیم ایران، چهارشنبه 30 خرداد ماه با اسپانیا و دوشنبه 4 تیرماه با پرتغال دیدار خواهد کرد.

کد خبر 408091

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha