همشهری آنلاین: فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نقش مردم خونگرم و انقلابی بلوچ در تامین امنیت این مرز و بوم مثال زدنی و ستودنی است.

حسین خانزادی

به گزارش ایرنا، امیر دریادار حسین خانزادی روز شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی دریایی کنارک اظهارداشت: منطقه سوم دریایی در آبهای سیستان و بلوچستان نقش مهمی در محرومیت زدایی و توسعه این مناطق داشته است.

وی افزود: بعد از انقلاب اسلامی نیروی دریایی در سواحل مکران به عنوان دروازه طلایی کشور توسعه چشم گیری پیدا کرده است.

وی بیان کرد: ملتی که هیچ گاه زیر بار ظلم نمی رود طبیعی است که با مشکلات و محرومیت هایی نیز مواجه می شود.

امیر دریادار خانزادی ادامه داد: برخی از مسئولیت ها در سواحل مکران با من خواهد بود که نگاه ویژه ای برای توسعه این منطقه خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه برای رسیدن به آرمان های نظام جمهوری اسلامی باید تلاش بیشتری شود، خاطرنشان کرد: امروز نیروی دریایی یک دژ برای اقتدار نظام است.

امام جمعه کنارک نیز در این مراسم گفت: نیروهای مسلح در مواقع بحران، سیلاب و زلزله همیشه پای کار بوده اند و ما قدردان این عزیزان هستیم.

حجت الاسلام نعیم بامری افزود: نیروهای مسلح ما مومن، مخلص، متخصص و خودساخته اند.

ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی مقتدر است و در منطقه قدرتمندترین نظام سیاسی محسوب می شود.

وی گفت: در منطقه ناامن خاورمیانه ایران اسلامی در امنیت کامل بسر می برد که نیروهای مسلح کشور یکی از مهمترین معیارهای امنیت هستند.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار نیز گفت: نیروی دریایی ارتش در توسعه سواحل مکران نقش مهمی داشته است.

غلامرضا مجیدی نژاد یزدی افزود: نیروی دریایی همیشه یار و یاور دستگاههای اجرایی شهرستانهای چابهار و کنارک در مواقع بحران بوده است.

وی گفت: سواحل مکران از نقاط مهم جهان است و تعامل خوب نیروهای مسلح با مسئولان کشوری می تواند نقش مهمی در آبادانی این سواحل داشته باشد.

به گزارش ایرنا، در این مراسم از زحمات امیر دریادار محمد حسین شریفی نسب قدردانی و امیر مصطفی تاج الدینی به عنوان فرمانده جدید نیروی دریایی کنارک معرفی شد.

کد خبر 407579

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha