همشهری آنلاین: عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: عده‌ای می‌خواهند در مساله برجام ، فرجام آن را به تسویه سیاسی با دولت دکتر روحانی تبدیل کنند.

محمدعلی وکیلی

به گزارش ایرنا، محمدعلی وکیلی در همایش بیست و نهمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره)در دانشگاه شهرکرد افزود: برخی  می‌خواهند وضعیت اقتصادی کشور را به فرجام برجام پیوند بزنند و به دنبال تسویه حساب سیاسی با دولت روحانی هستند.

وی با تاکید بر این مساله که اصلاح‌طلبان در ستادهای انتخاباتی روحانی تلاش فراوانی داشتند، افزود: نقد درون گفتمانی به دولت دارند اما این نقد به منزله این نیست که کاسبان تحریم و فرصت‌طلبان تحریم ملت ایران، می‌توانند دولت را ناکام بگذارند.

وکیلی تصریح کرد: با وجود انتقاداتی که به کاستی‌های دولت در استفاده نکردن از جوانان، محقق نشدن هویت گفتمانی، استفاده نکردن از بانوان در پست‌های مدیریتی و نبود انرژی کامل می‌شود، اما این دولت وارٍث جریانی است که باعث تقویت کشور شده است.

به گفته وی، عده‌ای فکر نکنند که اگر ملت از دولت کنونی و اصلاح طلبان عبور کردند پشت سر اصولگرایان باقی خواهند ماند بلکه مردم به سمت اصولگرایان نخواهند رفت.

وکیلی اظهار کرد: منشاء اصلاح‌طلبی منطق مداری، بها دادن به خرد جمعی است و دولت اصلاحات به عنوان پاک دست ترین دولت است.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل کنونی ایران، آمریکای ترامپی، ماندن یا باقی ماندن برجام نیست چرا که ایران تا پیش از برجام جمهوری اسلامی بوده است و پس از برجام نیز با اقتدار کامل جمهوری اسلامی ایران باقی خواهد ماند.

کد خبر 407369

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha