همشهری آنلاین: استاندار کرمانشاه گفت که لایحه منطقه آزاد تجاری قصرشیرین قبلا در هیات دولت به تصویب رسیده و هم اکنون برای تصویب نهایی در اختیار مجلس شورای اسلامی است.

هوشنگ بازوند  استاندار کرمانشاه

به گزارش ایلنا، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت: در مصوبه ۹۷/۳/۱۳، دولت استانداران برخی استان‌های کشور را مکلف کرده که تعدادی از مناطق ویژه اقتصادی از جمله مناطق وِیژه اقتصادی قصرشیرین و اسلام آبادغرب را فعال کنند.

وی اظهار داشت: در این مصوبه آمده است: «استانداران کردستان، کرمانشاه و سیستان و بلوچستان مکلفند ظرف یک سال با همکاری دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی و در اجرای قانون ایجاد یک منطقه آزاد تجاری - صنعتی و ۲۳ منطقه ویژه اقتصادی (مصوب ۱۳۸۹) و قانون ایجاد مناطق جدید ویژه اقتصادی (مصوب ۱۳۸۹) و قانون ایجاد مناطق ویژه اقتصادی سهند مراغه، آستارا و سهلان (مصوب ۱۳۸۹ ) نسبت به عملیاتی کردن و فعال‌سازی مناطق ویژه اقتصادی مصوب و دارای مجوز شامل مناطق ویژه اقتصادی بانه و مریوان در استان کردستان، قصرشیرین و اسلام آبادغرب در استان کرمانشاه و سیستان و میرجاوه - زاهدان در استان سیستان و بلوچستان اقدام کنند».

استاندار کرمانشاه اظهار داشت: همان‌گونه که در این مصوبه آمده است، بحث فعال شدن مناطق وِیژه اقتصادی مورد تاکید قرار گرفته و هیچ گونه بحثی در باره منطقه آزاد تجاری نشده است.

بازوند افزود: لایحه منطقه آزاد تجاری قصرشیرین قبلا در هیات دولت به تصویب رسیده و هم اکنون برای تصویب نهایی در اختیار مجلس شورای اسلامی است.

نماینده مردم قصرشیرین ، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه منطقه آزاد تجاری قصرشیرین همراه با سایر مناطق هفتگانه استان‌های کشور به زودی در مجلس شورای اسلامی مطرح و به رای گذاشته می‌شود.

کد خبر 407356

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha