همشهری آنلاین: تیم ملی والیبال ایران در هفته دوم مسابقات موفق شد در اولین گام به یک پیروزی باارزش دست پیدا کند.

Volleyball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی ایران در اولین دیدار خود در هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال برابر آرژانتین میزبان قرار گرفت.

ایران این دیدار را با ترکیب سعید معروف، شفیعی، مرندی، موسوی، شریفی، غفور و عبادی‌پور آغاز کرد و در ست اول با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ در شرایطی شکست خورد که بازی خوبی را به نمایش گذاشته بود، اما اشتباهات فردی در امتیازات آخر باعث باخت ایران شد. ایران در ست دوم اما بازی را به مراتب بهتر از حریف آغاز کرد و در امتیازات ابتدایی از آرژانتین فاصله گرفت و توانست این اختلاف امتیاز را به بهترین شکل و با ارائه یک نمایش قابل قبول حفظ کند تا برنده ست دوم مسابقه با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ باشد.

ست سوم نیز برای ایران با اختلاف امتیاز آغاز شد و شاگردان کولاکوویچ موفق شدند در ابتدای مسابقه از حریف خود پیش بیفتند، اما چهار سرویس پی در پی از کونته باعث شد تا آرژانتین اختلاف امتیاز خود را جبران کند.

ملی‌پوشان اما بعد از این اتفاق باز هم به جریان بازی برگشتند و موفق شدند اختلاف امتیازی به نفع خود ایجاد کنند، اما این اختلاف امتیازی نیز جبران شد تا در امتیازات پایاني شاهد رقابت نزدیکی از دو تیم باشیم; رقابتی که در نهایت به سود ایران به پایان رسید و ملی‌پوشان با تکرار ست قبل به پیروزی رسیدند.

ست چهارم اما مطابق انتظار ایران آغاز نشد و آرژانتین خیلی زود از تیم ما فاصله گرفت و اختلاف امتیاز را به عدد ۵ رساند، اما در اواسط ست چهارم ایران با سرویس‌های معروف به بازی برگشت، ولی در نهایت ایران نتوانست به جریان بازی برگردد و درحالی که یک گام تا بازگشت فاصله داشت، با امتیاز ۲۶ به ۲۴ شکست خورد تا بازی به ست پنجم برود.

دو تیم ست پنجم را برابر آغاز کردند، اما دفاع خوب شفیعی ایران را یک امتیاز پیش انداخت تا ایران از میزبان خود فاصله بگیرد. شاگردان کولاکوویچ از این اختلاف امتیاز استفاده کردند تا با نتیجه ۱۵ بر ۹ برنده بازی باشند.

میلاد عبادی‌پور بعد از كونته آرژانتيني با کسب 17 امتیاز در رده دوم امتیازآورترین بازیکنان زمین قرار گرفت. بعد از عبادی‌پور، امیر غفور که امتیازآورترین بازیکن تیم ایران در هفته اول بود، با 10 امتیاز در رده دوم قرار گرفت تا همچنان در مجموع مسابقات، امتیازآورترین بازیکن ایرانی باشد.

کد خبر 407067

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha