دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: فیلم ابرقهرمانی «ددپول ۲» در نخستین هفته اکران در بریتانیا با ۱۳ میلیون پوند به سادگی صدرنشین جدول فروش شد.

ددپول ۲

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از اسكرين، «ددپول 2» با بازي رايان رينولدز از جمعه تا يكشنبه كمي كمتر از هشت ميليون پوند فروخت تا مجموع درآمد آن با پنج ميليون پوند حاصل از اكران سه‌شنبه و چهارشنبه به حدود 13 ميليون پوند برسد. اين صدرنشيني با وجود اتفاق‌هايي چون گرماي عجيب هوا، ازدواج سلطنتي، ديدار فينال بين چلسي و منچسترسيتي و البته ادامه اكران «انتقام‌جويان: جنگ ابدي» به دست آمد.

«ددپول 2» به كارگرداني ديويد ليچ در شرايطي در هفته اول اكران 13 ميليون پوند فروخت كه فيلم اول آن در مدت مشابه حدود 14 ميليون دلار از گيشه به حساب استوديو فوكس واريز كرده بود. ضمن اينكه «ددپول» به كارگرداني تيم ميلر از روز چهارشنبه در بريتانيا روي پرده رفته بود تا با يك روز كمتر يك ميليون پوند بيش از نسخه دنباله فروخته باشد.

«ددپول» سال 2016 در بريتانيا به نمايش عمومي درآمد و با 38 ميليون پوند به يكي از پرفروش‌ترين فيلم‌هاي آن سال تبديل شد. «انتقام‌جويان: جنگ ابدي» با بيش از 64 ميليون پوند پرفروش‌ترين فيلم 2018 تا نيمه‌هاي ماه پنجم امسال است.

کد خبر 406086

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha