یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: مسابقات تنیس آزاد رده‌های سنی کشور در مجوعه ورزشی آزادی تهران با رقابت ۳۹۴ تنیسور پایان یافت. ‌

Tennis

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، آخرین روز مسابقات تنیس آزاد رده‌های سنی (به مناسبت آزادسازی خرمشهر) در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد و تنیسورهای حاضر برای کسب عناوین قهرمانی در رده سنی زیر 10 ، 12 ، 14، 16 و 18 سال به مصاف حریفان خود رفتند.

در رده سنی زیر 10 سال، آردا سبك‌روح با نتیجه ( 1-4 ، 5-3 و 2-4 ) از سد ملوین نجاریان عبور کرد و قهرمان شد، امیرسپهر مسلمی و مانی ملاعسگری نیز سوم مشترک شدند.

در بخش دختران یاسمن یزدانی موفق شد با نتیجه ( 0-4 و 1-4) از سد فردخت علیمی عبور کند و قهرمان شود، نازین پاشازاده و فریماه فرهی مقدم نیز سوم مشترک شدند.

در رده سنی زیر 12 سال، اميرعلي قوام با نتیجه ( 3-6 و 6-7) آرتین نظری را شکست داد و در جایگاه نخست ایستاد، کسری رحمانی و ایلیا جعفر به طورمشترک سوم شدند.

در بخش دختران ماندگار فرزامی با نتیجه (0-6 و 1-6) مهرانا سلیمانی‌پور را از پیش رو برداشت و اول شد، اريكا جعفر و هانا سلطانی نیز سوم مشترک شدند.

در رده سنی زیر 14 سال، آریو جوادی با نتیجه (2-6 و 4-6) امیررضا آرمیون را برد و عنوان قهرمانی را کسب کرد و عناوین سوم مشترک به ساميار الياسي و علیرضا گل‌زاد رسید.

در بخش دختران درسا چراغی موفق شد با نتیجه ( 1-6 و 0-6) جیران رشیدی را مغلوب کرده و اول شود. کمند افشارزاده و فاطمه سادات زنجانی نیز عنوان مشترک سوم را از آن خود کردند.

در رده سنی زیر 16 سال پسران، علی یزدانی با نتیجه (3-6 و 0-6) اركين توتونچي مقدم را برد و قهرمان شد. علیرضا بهزادپور و امید اصغری سوم مشترک شدند.

در بخش دختران درسا چراغی موفق شد با نتیجه (1-6 و 5-7) دریا مستوفی را شکست دهد و در جایگاه نخست بایستد، دنيا عامرى و پرنیا رکن‌آبادی هم به طور مشترک سوم شدند.

و در رده سنی زیر 18 سال پسران، سینا مقیمی با نتیجه (1-6 و 4-6) مهرشاد قفقازی‌بک را از پیش رو برداشت و اول شد. ميرو سركيسان و سید محمد ایمان حسینی نیز سوم شدند.

در بخش دختران فاطمه سادات زنجانی با نتیجه (0-6 و 0-4 ret) دريا مستوفي را شکست داد و جام قهرمانی را از آن خود کرد. پگاه کارآور و دنيا عامرى نیز در جایگاه سوم مشترک ایستادند.

در این دوره از رقابت ها 394 تنیسور از سراسر کشور حضور داشتند و به مدت یک هفته برای کسب عنوان قهرمانی با هم مسابقه دادند.

سرداوری این دوره از مسابقات بر عهده سینا ابراهیمیان، داور نشان سفید کشورمان و شبنم کمالی بود.

 

کد خبر 405936

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha