شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲
۰ نفر

مجرم سابقه‌دار وقتی برای نظافت راهی خانه‌ها می‌شد، طعمه‌هایش را با تعارف آبمیوه مسموم بیهوش می‌کرد و دست به سرقت اموالشان می‌زد.

متهم

به گزارش همشهری، تحقیقات برای دستگیری این مرد، 18فروردین‌ماه و با شکایت یکی از شاکیان شروع شد. این مرد به مأموران گفت: شب قبل نظافتچی ساختمان به نام مهدی داخل خانه‌ام مشغول کار بود که پس از صرف شام برای من و مهمانانم آبمیوه آورد اما ما پس از خوردن آبمیوه بیهوش شدیم و وقتی به‌هوش آمدیم فهمیدیم که مهدی همه پول‌های نقد، طلاها، گوشی تلفن همراه و خودروی پرشیای میهمانم را به سرقت برده است.

با این شکایت تحقیقات برای دستگیری متهم آغاز و مشخص شد که وی با همین شگرد دست به سرقت از یک آرایشگر هم زده است. شاکی می‌گفت: مهدی مشتری‌ام بود و شب حادثه به مغازه‌ام آمد و خواست هنگام رفتن به خانه او را هم تا جایی ببرم. اما در بین راه و با خوراندن چای مسموم بیهوشم کرد و پول‌ها و خودروی پرایدم را به سرقت برد.

با افزایش شکایت‌ها کارآگاهان موفق شدند مرد سارق را که پیش از این 8بار به جرم سرقت و... دستگیر و زندانی شده بود در مخفیگاهش در شهرری شناسایی و او را دستگیر کنند.

این مرد آخرین بار دی‌ماه سال گذشته با سپردن وثیقه از زندان آزاد شده و جرایمش را از سر گرفته بود که بار دیگر دستگیر شد و در بازجویی‌ها به سرقت‌های سریالی با شگرد بیهوشی در مناطق شمال، مرکز و شرق تهران اعتراف کرد. به گفته سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران، قاضی پرونده مجوز انتشار عکس بدون پوشش چهره متهم را صادر کرده و شاکیان احتمالی می‌توانند برای شکایت به پایگاه سوم آگاهی مراجعه کنند.

کد خبر 405897

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha