همشهری آنلاین: رقابت‌های تنیس جایزه بزرگ با قهرمانی نمایندگان میزبان در بین ۱۹۵ تنیسور به پایان رسید. ‌

Tennis

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، آخرین روز مسابقات تنیس جایزه بزرگ (به مناسبت گرامیداشت آزادسازی خرمشهر) با حضور مجید شایسته، رئیس فدراسون تنیس کشورمان در زمین‌های مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

در دیدار فینال بخش انفرادی، حسام اسمعیل یزدی از تهران با نتیجه ( 6-7 و 1-3 ret ) حمیدرضا نداف از اصفهان را از پیش رو برداشت و قهرمان شد، نداف در جایگاه دوم ایستاد و امیرحسین بادی از قم و مهدی سوری از تهران عناوین سوم مشترک را کسب کردند و در بخش دو نفره نیز تیم امیراصلان منتخب - حسام یزدی موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند، زوج امید سوری- حمید نداف در جایگاه دوم ایستاد و تیم‌های علی‌پاشا معزی - حمیدرضا آل‌یاسین و امیرحسین بادی - مهدی سوری سوم شدند.

در بخش بانوان و در فینال بخش انفرادی، مهتا خانلو از تهران با نتیجه ( 1-6 و 4-6 ) الهه ارجمند کرمانی را برد و صاحب عنوان قهرمانی شد، ارجمند کرمانی نايب قهرمان شد و کیانا صولتی از اصفهان و سارا آزاددوست از تهران سوم شدند.

و در بخش دو نفره تیم سارا آزاددوست - غزاله ترکمن با نتیجه ( 3-6 و 1-6 ) از سد زوج مهتا خانلو - کیمیا اسبقی‌پور عبور کرده و قهرمان شد، خانلو- اسبقی‌پور نايب قهرمان شدند و تیم‌های دریا مستوفی - الهه ارجمند کرمانی و نگار حبیبی - کیانا صولتی عناوین سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.

در بخش آقایان 132 تنیسور و در بخش بانوان 63 تنیسور حضور داشتند.

سرداوری این دوره از رقابت‌ها بر عهده سامان حسنی، داور نشان برنز و سینا ابراهیمیان، داور نشان سفید کشورمان بود.

 

کد خبر 405793

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha