همشهری آنلاین: یک پناهنده سوری در شهر ماگدبورگ آلمان قربانی یک حرکت نژادپرستانه شد.

یک نژادپرست آلمانی سگ‌های جنگی خود را به جان پناهجویان سوری انداخت

او که به همراه همسر و فرزندانش در پارکی بود با حمله یک مهاجم نژادپرست آلمانی مواجه شد. مهاجم این مرد را نگاه داشت و سگ‌هایش به او حمله کردند.

به گزارش دويچه وله، یک مرد ۲۳ ساله آلمانی نژادپرست در شهر ماگدبورگ، در شرق آلمان، به یک پناهنده سوری و خانواده‌اش حمله کرده، سر او را محکم در دستانش گرفت و به سگ‌هایش فرمان حمله به این مرد را صادر کرد.

مرد مجروح که قربانی حمله این مرد و سگ‌هایش شده، اکنون در بیمارستان به سر می‌برد. پلیس ماگدبورگ اعلام کرده که مرد مهاجم زمانی به قربانی‌اش حمله کرد که او در حال دفاع از خانواده‌اش در برابر سگ‌ها بود.

سخنگوی پلیس شهر ماگدبورگ به خبرنگار سایت آلمانی "اشپیگل آنلاین" در این باره گفت دو سگِ مرد مهاجم از انواع سگ‌های جنگی هستند و به همین جهت بوده که قربانی، نه می‌توانسته از خود دفاع کند و نه راه فرار داشته است.

سخنگوی پلیس گفته است که این مرد سوری به همراه اعضای خانواده‌اش که در میان‌شان چند کودک بوده‌اند، در یک پارک به سر می‌بردند که مرد نژادپرست به آنها توهین می‌کند و سگ‌ها را به سوی آنها کیش می‌دهد.

سخنگوی پلیس می‌گوید دلیل این برخورد را هر یک از طرفین دعوا به صورتی کاملا متفاوت بیان کرده‌اند. او اما خاطر نشان کرد که قبل از حمله سگ‌ها، مرد مهاجم به این شهروندان سوری توهین کرده است.

پلیس هر دوسگ را از مهاجم گرفته و به یک مرکز نگهداری سگ‌ها تحویل داده و مرد مهاجم نیز هنوز دستگیر نشده، زیرا دلایل کافی برای دستگیری او وجود نداشته است. گفته می‌شود که ماموران به دنبال شاهدهای بیشتری هستند.

مرد ۲۹ ساله سوری به یک بیمارستان منتقل شده و زیر نظر پزشکان است. سخنگوی پلیس هیچ اطلاعی از وضعیت سلامتی این مرد نداده و تنها گفته است که خطر مرگ او را تهدید نمی‌کند.

کد خبر 405537

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اروپا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha