سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: بر اثر تصادف یک قطار مسافربری با یک قطار باری در منطقه بایرن در جنوب آلمان دو نفر کشته و ۱۴ نفر زخمی شدند که حال یکی از آن‌ها وخیم است. علت سانحه هنوز روشن نیست. راننده قطار مسافربری از جمله قربانیان است.

تصادف قطار مسافربری با قطار باری در ایالت بایرن آلمان

به گزارش دويچه وله، یک قطار مسافربری به فاصله چند صد متر پس از ترک ایستگاه شهر آیشاخ، واقع در ایالت بایرن در جنوب آلمان با یک قطار باری تصادف کرد. این قطار باری در حال حرکت نبود و روی ریل ایستاده بود. یک سخنگوی پلیس گفته است که علت تصادف روشن نیست و باید بررسی شود.

پلیس گفته است که هنوز روشن نیست که قطار مسافربری با ۲۰ سرنشین با چه سرعتی در حال حرکت بوده و آیا علامت اشتباه به قطار داده شده یا نه. یکی از قربانیان راننده قطار مسافربری و دیگری یک زن است. زخمی‌ها ۱۴ نفر هستند که حال یکی از آن‌ها وخیم گزارش شده است. راننده قطار باری آسیبی ندیده است.

در پی این سانحه مسیر حرکت این قطار موقتا بسته شد. چند ساعت قبل از آن نیز یک تصادف دیگر در همین منطقه به کشته شدن دو نفر انجامیده بود. قطاری در نزدیکی دریاچه اشتارنبرگر به اتوموبیلی برخورد کرد و آن‌ را صدها متر به دنبال خود کشید. این اتوموبیل در حال عبور از روی ریل قطار بود. در این تصادف راننده اتوموبیل و سرنشین دیگر آن کشته شدند.

کد خبر 404894

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اروپا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha