چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۸۵ - ۱۲:۱۵
۰ نفر

شهردار تهران امروز، چهارشنبه بیست و دوم شهریور ماه در بازدید از منطقه 13 شهرداری گفت: قانون مدیریت واحد شهری از سطح بالا تعریف شده است اما برای اجرا باید از سطوح پایینتر و از محله ها و با مشارکت شورایاریها انجام شود تا به نتیجه برسد.


وی افزود: شهرداری اگر بخواهد کارهای اساسی خود را پیش ببرد نیازمند اعتمادسازی میان مردم و خود در درون سیستم شهرداری و خارج از آن است.

به گزارش سما قالیباف در ادامه گفت: دلیل عدم همراهی مردم با شهرداری اعتماد نداشتن به آن است و ما باید تلاش کنیم با برطرف کردن مشکلات شهروندان و رسیدگی به خواسته های آنان، سرویس دهی و در اختیار گذاشتن امکانات مناسب در بخشهای مختلف ، این اعتماد را ایجاد کنیم.

وی افزود: شهردار و معاونان مناطق نباید کارها را در حد سطح شهر تهران انجام دهند و حوزه فعالیت آنان باید فقط در محدوده خدمات رسانی به مردم محلات در سطح منطقه باشد.

شهردار تهران گفت: باید روند خدمت رسانی به کارکنان شهرداری نیز به گونه ای باشد که بی تفاوتی حاضر که در طول زمان در میان آنان به وجود آمده از بین برود و با برطرف کردن این مشکل اعتماد شهروندان نیز به شهرداری ایجاد شود.

وی با اشاره به خواسته های شهروندان در ابعاد گوناگون اظهار کرد: مشکلات مردم فقط در حوزه عمرانی نیست و رسیدگی به خواسته های روانی و حمایت از آنان در همه زمینه ها باید مورد توجه قرار گیرد.

قالیباف با تاکید بر مشارکت مردم در فعالیت های شهرداری گفت: باید شهرداری توان بسترسازی مناسب را برای حضور مردم و مشارکت آنان در همه فعالیتها ایجاد کند و شاهد برکات این همکاری دو جانبه در طی زمان باشد.

شهردار تهران با اشاره به اجرای طرح مهررمضان در آستانه  سال تحصیلی و ماه مبارک رمضان گفت: مدیریت اداره خواسته های مردم در تمام مناسبتها به ویژه اعیاد از وظایف شهرداری است و با برگزاری جشنهای بزرگ به بهترین شکل همانند عزاداریها باید به نیاز شهروندان در این زمینه پاسخ داد.

شهردار تهران ابراز امیدواری کرد که عید فطر سال جاری یکی از بهترین و شاد ترین اعیاد در مصلی تهران برگزار خواهد شد و مقدمات لازم برای این کار انجام شده است تا شاهد پایان این ماه مبارک همراه با شادی و شعف برای روزه داران باشیم.

کد خبر 4052

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز