همشهری آنلاین: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه دریافتی مددجواین تا ۴.۵ برابر شده است، گفت: روحانی شعار رفع فقر را بیان کردند من منصفانه در این جمع اعلام می‌کنم به این شعار خود عمل کردند.

فتاح

به گزارش ایسنا، پرویز فتاح در شورای اداری خراسان رضوی در حضور رییس جمهور در مجتمع سپید مشهد، اظهار کرد: تبصره ۱۴ را نمایندگان کمک کردند تصویب شد و ۴۰۰۰ هزار میلیارد تومان برای اولین بار در بودجه لحاظ شد.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) عنوان کرد: دولت و دکتر نوبخت نیز به این تبصره‌ها به صورت ۱۰۰ درصدی عمل کردند و این بسیار برای ما کاری با ارزشی است.

فتاح افزود: در نتیجه، دریافتی مددجویان و سازمان بهزیستی ۳ یا ۴.۵ برابر شد و دعای آن ها برای دولت و نظام بسیار با ارزش خواهد بود.

وی تاکید کرد: دولت و مجلس در یک هماهنگی و انسجام در تبصره ۱۶ حدود ۲۱۰۰ میلیارد تومان در سال گذشته برای ما وام اشتغال لحاظ کردند.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) تصریح کرد: بانک‌ها نیز ۹۰ درصد از این وام را پرداخت کردند و ما ۱۰۲ هزار فقره وام پرداخت کردیم که البته در استان خراسان رضوی ۷۷۵۰ مورد وام بوده که میزان ۹۵ درصد به آن عمل کردند که عملکرد بانک های استان بهتر از متوسط کشوری بوده است.

فتاح در رابطه با بودجه ۹۵ نیز تاکید کرد: انصافا بودجه ما را ۱۰۰ درصد پرداخت کردند اما سنگ تمام را دولت در بودجه ۹۷ لحاظ کرده و امروز تبصره ماده ۱۴، ۷۰۰۰ میلیارد تومان شده و بالاترین رشد بودجه در ردیف ما قرار گرفته است.

کد خبر 404808

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha