چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶
۰ نفر

سوءاستفاده از نام صاحب مطب، خود را پزشک متخصص پوست جا می‌زد و بیماران را ویزیت می‌کرد.

متهم

این مرد پس از آنکه با بیهوش کردن یکی از مراجعان او را مورد آزار و اذیت قرار داد تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.به گزارش همشهری، پنجم اردیبهشت ماه، کارآگاهان پلیس آگاهی تهران با شکایت عجیبی روبه‌رو شدند. شاکی زن جوانی بود که می‌گفت در دام سیاه یک پزشک متخصص پوست و زیبایی افتاده است.

این زن در تشریح ماجرا گفت: برای ترمیم پوست و درمان ریزش موهایم به یک مطب زیبایی در تهرانپارس رفتم. مردی به نام دکتر منصور که مدعی بود متخصص پوست است معاینه‌ام کرد و بعد از دو جلسه گفت که برای از بین بردن لک‌های روی پوستم نیز باید به مطبش مراجعه کنم.

آخرین باری که به مطبش رفتم گفت که با یک عمل ساده لک‌های پوستم را از بین می‌برد و با نوشتن نسخه‌ای از من خواست برای خرید داروی بی‌حسی و سرم به داروخانه بروم. قرار شد که او پس از بی‌حسی موضعی صورتم، اقدام به برطرف کردن لک‌ها کند و برای همین پس از تهیه دارو به مطب برگشتم. شاکی ادامه داد: بعد از تزریق داروی بی‌حسی از حال رفتم و بیهوش شدم.

وقتی چشمانم را باز کردم، دکتر گفت که عمل جراحی زیبایی تمام‌شده و می‌توانم به خانه بروم. هنوز گیج بودم و در تماس با یکی از اعضای خانواده‌ام و با کمک او به خانه رفتم و وقتی حالم بهتر شد فهمیدم که در زمان بیهوشی مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌ام. برای همین نزد پزشک زنان و پزشکی قانونی رفتم و فهمیدم که پزشک زیبایی با بیهوش کردن من نقشه شومش را عملی کرده است. با شکایت این زن و با دستور دادگاه کیفری استان تهران تیمی از کارآگاهان اداره 16پلیس آگاهی برای دستگیری پزشک شیطان‌صفت وارد عمل شدند.

آنها راهی مطب مورد نظر شدند و مردی که خود را دکتر منصور معرفی کرده بود، دستگیر کردند. در بررسی‌های تخصصی معلوم شد که نام واقعی این مرد سعید است و تحصیلاتش نیز تا پایان سوم راهنمایی بوده است. تحقیقات نشان می‌داد که این مرد 40ساله در حقیقت شاگرد مطب دکتر منصور بوده و با سوءاستفاده از نام صاحب مطب و معرفی خودش به جای او مراجعان را ویزیت می‌کرده و حتی عمل‌های تخصصی پوست نیز انجام می‌داده است.

به گفته سرهنگ حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران، در ادامه بررسی‌ها مشخص شد که صاحب مطب(دکتر منصور)، 78ساله و دارای مدرک پزشکی عمومی بود. او به‌دلیل کهولت سن گاهی اوقات به مطب سر می‌زد و بیماران را معاینه می‌کرد و مرد تبهکار با سوءاستفاده از غیبت او، خودش را به جای وی معرفی کرده و حتی مشاوره‌های پزشکی نیز انجام می‌داد. براساس این گزارش، متهم با قرار بازداشت موقت در اختیار اداره آگاهی قرار گرفته و شاکیان احتمالی می‌توانند برای شکایت از متهم به اداره 16پلیس آگاهی تهران مراجعه کنند.

کد خبر 404361

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha