همشهری آنلاین: سازمان هواشناسی اعلام کرد دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه در ارتفاعات البرز مرکزی برف می‌بارد.

به گزارش مهر، احد وظیفه، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور با اعلام اين خبر گفت: با ادامه فعالیت سامانه بارشی در کشور در روز یکشنبه 9 ارديبهشت ماه در غالب استان‌های کشور بارش باران و در برخی نقاط رعد و برق و وزش باد رخ می‌دهد.

وظيفه افزود: در شرق و جنوب شرق کشور بارش‌ها عمدتاً خفیف و پراکنده خواهد بود، اما وزش باد در شرق کشور در برخی ساعات شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: دوشنبه 10 ارديبهشت ماه در نیمه شمالی کشور به جز شمال غرب، بارش باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد ادامه پيدا می‌كند. همچنین وزش باد شدید در نیمه شرقی به ویژه در شمال شرق و شرق کشور پیش‌بینی می‌شود. بارش برف نیز در ارتفاعات البرز مرکزی دور از انتظار نیست.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور افزود: روز سه‌شنبه بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید در مناطقی از دامنه‌های شرقی زاگرس، مرکز کشور و دامنه‌های جنوبی البرز و به تدریج بعدازظهر بارش پراکنده در شرق و شمال شرق کشور پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وظیفه، نیمه شرقی خلیج‌فارس در روزهاي دوشنبه و سه‌شنبه بعدازظهر مواج است. دریای خزر از اواخر امروز مواج می‌شود و این شرایط تا ابتدای روز سه‌شنبه ادامه خواهد داشت.

هوای تهران ط دو روز آينده نیمه‌ابری تا ابری، در بعضی ساعات رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی شده است. بیشترین دمای هوای پایتخت ۲۴ و کمترین دمای هوای پایتخت ۱۲ درجه سانتیگراد اعلام شده است.

کد خبر 404101

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha